۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۲۳۰۹۴۵
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(155)

حدادعادل: رسانه‌ها فعالیت خود را مسؤولانه انجام دهند

خبرگزاری رسا ـ رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی با بیان این‌که نیاز است آزادی‌رسانه‌ها همراه با مسؤولیت باشد، گفت: رسانه‌ها باید فعالیت خود را مسؤولانه انجام دهند.
حدادعادل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی در مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به عنوان انتخاب شده برای نمایشگاه، گفت: انتخاب عنوان «رسانه، آزادی مسؤولانه» بسیار جامع و کامل است.

 

وی با بیان این‌که این عنوان بسیار خوب انتخاب شده است، افزود: آنچه ما سال‌ها درباره رسانه می‌خواستیم بگوییم عنوان «آزادی مسؤولانه» گفته است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایشی را با عنوان «رسانه، آزادی مسؤولانه برگزار کند و به بررسی محتوایی این موضوع بپیردازد که آزادی مسؤولانه از ما چه می‌خواهد.

 

حدادعادل ادامه داد: ما نسبت به نظام، انقلاب، امام، شهدا و مردم مسؤول هستیم و باید وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و این آزادی مسؤولانه می‌تواند بسیاری از مسؤولیت‌های ما را تحت پوشش قرار داده و منضبط کند.

 

وی با بیان این‌که رسانه‌ها باید مسؤولیت احساس کرده و فعالیت خود را مسؤولانه انجام دهند، خاطرنشان کرد: فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی آمادگی دارد در همین راستا برای دست‌اندرکاران مطبوعات و اهل رسانه انواع دوره‌ها و کارگاه‌‌های آموزشی را برگزار کند./907/پ201/ج

 

ارسال نظرات