۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۲۲۸۹۵۲
مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها:

فعالیت مدرسه کرمانی‌ها براساس مطالبات رهبری از حوزه برنامه‌ریزی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها به تشریح فعالیت‌های این مدرسه علمیه پرداخت و گفت: فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرسه علمیه کرمانی‌ها بر اساس مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه برنامه‌ریزی می‌شود.
عبدالجليل محمودي،مدير مدرسه کرمانيها
حجت‌الاسلام عبدالجلیل محمودی، مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی این مدرسه گفت: در حال حاضر 225 طلبه در پایه‌های تحصیلی اول تا ششم سطح مقدمات در مدرسه علمیه کرمانی‌ها مشغول فراگیری علوم دینی هستند.
 
حجت‌الاسلام محمودی بیان کرد: اساتید و کادر حوزه علمیه کرمانی‌ها از دانش‌پژوهان و فارغ التحصیلان این مدرسه هستند و جوان‌ترین کادر علمی در سطح مدارس علمیه قم در این مدرسه به شمار می‌روند.
 
مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها به برنامه‌های علمی این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: آموزش مکالمه زبان عربی، آموزش تجوید و تفسیر قران، مطالعه آثار شهید مطهری و امتحانات جامعه درسی از برنامه‌های علمی مدرسه علمیه کرمانی‌ها است، اساتید این مدرسه بر مباحثه طلبه‌ها نظارت دارند و هنگام نیاز مشاوره‌های درسی و اخلاقی به آن‌ها ارائه می‌دهند.
 
وی با بیان این که فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرسه علمیه کرمانی‌ها بر اساس دغدغه‌های مقام معظم رهبری درباره حوزه علمیه برنامه‌ریزی می‌شود، ابراز کرد: مسؤولان و کادر این مدرسه هرچقدر از فرمایشات مقام معظم رهبری را درمی‌یابند، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی به دانش‌پژوهان ارائه می‌شود، هرچند خطا و اشتباه در این برنامه‌ریزی‌ها وجود دارد.
 
حجت‌الاسلام محمودی اظهار داشت: قبل از محرم کلاس‌های آموزشی تبلیغی برای طلبه‌ها و دانش‌پژوهان این مدرسه گذاشته شد و در محرم امسال 40 نفر از طلبه‌ها پایه پنجم و ششم این مدرسه در مدارس آموزش و پرورش، مساجد و هیئات مذهبی سراسر ایران مشغول به تبلیغ هستند.
  
مدیر مدرسه علمیه کرمانی‌ها بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که برای مسؤولان حوزه سزاوار نیست که حتی یک لحظه از عمر طلبه را هدر دهند؛ بنابراین بر اساس دغدغه ایشان اردوی علمی، فرهنگی و تفریحی «انصار المهدی» در فصل تابستان برای دانش‌پژوهان این مدرسه تشکیل شد.
 
حجت‌الاسلام محمودی با بیان این که تابستان امسال شانزدهمین سال اردوی انصار المهدی در مشهد مقدس برگزار شد، ابراز کرد: چهل شب تهجد و زیارت در حرم امام رضا(ع)، آموزش برخی از دروس حوزه علمیه، ارتقای سطح علمی طلاب و تفریح دانش‌پژوهان این مدرسه از اهداف برگزار اردوی تابستانه «انصار المهدی» است./998/ت302/ی
ارسال نظرات