۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۲۲۸۰۹۴

اجرای طرح مبلغان عاشورایی در مدارس شهرستان بابل

خبرگزاری رسا ـ مسؤول گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران از اجرای طرح مبلغان عاشورایی در 300 مدرسه شهرستان بابل خبر داد.
مسؤول گروه حاميان ولايت مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت‌الاسلام حسین حسین‌زاده برسمنانی، مسؤول گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران امروز در جمع نمایندگان رسانه های گروهی از اجرای طرح مبلغان عاشورایی همزمان با ماه محرم در 300 مدرسه بابل خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ادارات آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، مرکز مدیریت حوزه برادران و حوزه علمیه خواهران همکاری دارند.

 

وی به نحوه تبلیغ این طرح نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در طرح مبلغان عاشورایی مدارس روحانیان و طلاب آموزش دیده به صورت برگزاری کلاس، سخنرانی در مدارس و تبلیغ چهره به چهره در سه مقطع تحصیلی به فعالیت می پردازند.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی قم در این طرح همکاری تنگاتنگی دارد، تصریح کرد: 20 مبلغ بومی و 50 مبلغ اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم این طرح را حمایت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: به مناسبت ماه محرم و تبیین فلسفه قیام حسینی سه طرح امین، امام جماعت مدارس و طرح روحانی مدرسه نیز اجرا می شود.

 

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به این که مهم ترین عرصه تبلیغ دین در این زمان علاوه بر مساجد و هیأت های مذهبی حضور جدی و جهادی مبلغان در عرصه دانش آموزی، پیش دبستانی و مهد کودک است، خاطرنشان کرد: اگر ما به خودمان نیاییم و جبهه فرهنگی مشترک از خود نشان ندهیم ضربات زیانبار غیر قابل جبران خواهیم خورد که به یقین مورد رضای امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری نخواهد بود.

 

وی به پیشرفت فناوری های نو در عرصه تبلیغ پرداخت و افزود: باید با بهره گیری از ابزار و امکانات روز و روش های نو و جذاب و حضور در صحنه روحانیت و همت مسؤولان فرهنگی و اجرایی هجمه های فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

 

مسؤول گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران با بیان این که این تبلیغ کاملاً جهادی، فی سبیل الله و بدون هیچ تعهد مالی است، گفت: گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تحت اشراف آیت الله وکل، حمایت امام جمعه شهرستان بابل و با همکاری برخی ادارات توفیقات زیادی را در عرصه تبلغ دینی در استان به دست آورده است.

 

وی افزود: آشنایی با سیره گفتاری و کرداری و رفتاری اهل بیت(ع) و آشنایی با اهداف قیام امام حسین(ع)، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، آشنایی با خطرات فضای مجازی، احکام دینی، نماز جماعت و مسائل اخلاقی از جمله برنامه های مبلغان این گروه در ایام ماه محرم در مدارس است./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات