۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۲۶۸۶۴
مدیر کل بنیاد شهید اصفهان:

امنیت و اقتدار نظام اسلامی به برکت خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: امروز امنیت، اقتدار و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدای گرانقدر دفاع مقدس است.
بنياد شهيد و امور ايثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حسین نافیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان امروز در جلسه شورای اداری امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فریدن گفت: شهدای انقلاب اسلامی با آن شناخت عمیقی که داشتند، در مسیر احیای اسلام با خدای خود معامله کردند و به درجه والایی که باید رسیدند.

 

وی با بیان این‌که ظالمان و  مستکبران عالم که با راه های مختلف به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند، امروز شکست را پذیرفته اند، افزود: شهدا و ایثارگران ایران اسلامی با نگاه ولایت پذیری در مقابل اهداف شوم دشمنان و توطئه گران ایستادگی کرده اند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: اگر امروزه وصایای شهدا را ورق بزنیم، همه تأکیدهای آنان خواسته های ارزشی و معنوی از جمله اهمیت به موضوع مهم امر به معروف و نهی از منکر، نماز اول وقت و در اصل توجه به اعتقادات و ارزش ها است.

 

وی تأکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران وظایفی دارد که به یقین این تکالیف به تنهایی بر عهده این نهاد نیست و با مجموعه فعلانی که عشق به شهادت دارند، این وظیفه باید به سرانجام برسد که در قیامت شرمنده شهدا و ایثارگران نباشیم.

 

نافیان توجه به فرهنگ ایثار، شهید و شهادت را ضرورت تشکیل چنین جلساتی دانست و  در خصوص دیدار با خانواده های شهدا گفت: ائمه جمعه به تناسب نیاز و شرایطی که هست، امیداواریم در بحث ترویج اندیشه های دینی و معنوی گام مؤثری بردارند که مردم بدانند این امنیت، شرایط و اقتداری که در نظام وجود دارد به برکت خون شهدای گرانقدر انقلاب است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم با کار تخصصی و کارشناسی خود تکالیفی که مستقیم به عهده این نهاد است را انجام داده و آن دسته از وظایفی که در کنار دیگر دستگاه ها صورت می گیرد را به بهترین شکل انجام دهیم./939/پ202/ب3

ارسال نظرات