۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۲۶۸۲۲
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی؛

دلسوزی برای نظام و انقلاب از ویژگی های آیت الله مهدوی کنی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در پیامی با تسلیت در گذشت مرحوم آیت الله مهدوی کنی، بیان کرده است: درگذشت عالم وارسته مرحوم حضرت آیت الله مهدوی کنی، رییس مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

در این پیام امام جمعه خرم آباد بیان کرده است: برخورداری از مراتب علمی و عملی، سابقه درخشان انقلابی، خیرخواهی و دلسوزی و مشی اعتدال از ویژگی های بارز آیت الله مهدوی کنی بود.

در ادامه این پیام آمده است: رعایت عدل، انصاف و توانایی در مدیریت از ویژگی های بارز این شخصیت بزرگ بوده و همین امر سبب مقبولیت عمومی ایشان شد.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در این پیام افزوده است: این عالم ربانی با کوله باری از تجربه سنگین، در عرصه اجتماع و سیاست پشتوانه عظیمی برای ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب بود.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب رحلت این فقیه مجاهد را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری (مدظله) و ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به خانواده محترم این شخصیت فرزانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه برای ایشان و صبر و اجر جمیل برای بازماندگان آن مرحوم مسألت دارم./9459/د101/ب2

ارسال نظرات