۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۲۴۱۰۵

جشنواره فیلم مقاومت در مراکز وابسته به تیپ 83 امام صادق برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در برخی از مراکز وابسته به تیپ 83 طلاب و روحانیون تبلیغی رزمی امام جعفر صادق علیه السلام در استان های قم و خراسان رضوی برگزار شد.
جشنواره فيلم مقاومت در حوزه

به گزارش خبرگزاری رسا، این جشنواره در طول دو هفته، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با اکران فیلم‌های مقاومت و دفاع مقدس در بیش از 44 پایگاه مقاومت طلاب خواهر و برادر استان قم و 40 پایگاه مقاومت طلاب خراسان رضوی به اجرا در آمد.


این جشنواره با استقبال طلاب و روحانیون بسیجی همراه بود که صحنه‌هایی از حضور پرشور طلاب بسیجی مدرسه معصومیه نیز از بخش خبری سیمای استانی و ملی به نمایش درآمد.


استاد عاقل زاده مسؤول امور استان های جشنواره در بازدید از تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام با اعلام رضایت از عملکرد بسیج طلاب و روحانیون استان قم در جشنواره سیزدهم، در جلسه ای با برخی از مسؤولان تیپ 83 راهکار های ورود عملی طلاب و روحانیون در عرصه هنر و چگونگی کمک آنها را در زمینه ساخت فیلم با رویکرد اشاعه فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله مورد تبادل نظر قرار داد.


با توجه به جولان و یکه تازی دشمن در میدان جنگ نرم به وسیله قدرت رسانه ای برتر خود و تاثیر مخرب عملکرد آن‌ها در انحراف جوانان، کم کاری طلاب و روحانیون در این عرصه و لزوم حضور مؤثر روحانیت در کمک به ساخت فیلم های سازنده و تاثیر گذار، از جمله مباحث مورد اتفاق نظر شرکت کنندگان در جلسه بود.

 

در این جلسه مقرر شد تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام برای کشف و شناسایی و جذب طلابی که ذوق هنری دارند در راه‌اندازی کلاس‌های آموزشی به صورت هفتگی اقدام و دبیرخانه جشنواره نیز اساتید مکتبی مورد نیاز را تأمین کند. /924/د102/ی

ارسال نظرات