۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۲۳۷۰۳
وزیر کشور در مشهد:

غفلت موجب ذلت ملت می شود/ پیروی از ولایت فقیه از الزامات تداوم راه شهدا است

خبرگزاری رسا ـ رحمانی فضلی با تأکید بر این که باید در عمل حافظی امین برای خون شهدا و دین خدا باشیم گفت: یکی از مهمترین الزامات برای تداوم راه شهدا، اطاعت از ولایت فقیه است.
غفلت موجب ذلت ملت می شود/ پیروی از ولایت فقیه از الزامات تداوم راه شهدا است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور امروز در چهارمین یادواره شهدای شهرداری های کشور در مشهد که در محل سالن صبا برگزار شد، گفت: راه و هدف شهید برای ما فرقان حق و باطل، پاکی و ناپاکی و درست و نادرست است.

 

وی با بیان این که باید شهدا را به عنوان شاخصی برای رشد و افزایش بصیرت خود قرار دهیم، افزود: یادکرد شهدا و بزرگداشت آنان در واقع ذکری است که مانع غفلت زدگی ما می شود.

 

رحمانی فضلی از نماز، قرآن، پیامبر و اهل بیت(ع) و شهدا به عنوان برترین ذکر ها نام برد و افزود: در صورتی که ذاکر نباشیم، به تدریج روح ما زنگار گرفته و مانع تشخیص حقیقت و سبب تضعیف ایمان می شود.

 

وزیر کشور با تأکید بر ضرورت قدردانی از امام راحل(ره) و شهدا تصریح کرد: امام راحل(ره) با خلوص و مجاهدت خود، مردم پراکنده را ید واحد، دلهایشان را متوجه خدا و در مسیر ایمان، ثابت قدم کرد.

 

وی با بیان این که غفلت، موجب ذلت یک ملت می شود، یادآور شد: تا پیش از نهضت امام خمینی(ره)، افتخار ایران و ایرانی، نوکری امریکا در منطقه بود اما پس از انقلاب اسلامی، ملت ایران به خدمتگزاری خالق  خود افتخار می کند.

 

رحمانی فضلی، بیداری اسلامی را ثمره خون شهدا دانست و اضافه کرد: مقاومت شهدا و ملت ما در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به الگویی برای دنیا تبدیل شده است.

 

 وی با تأکید بر این که باید در عمل حافظی امین برای خون شهدا و دین خدا باشیم و در مسیر اعتلای دین خدا و افزایش عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم، افزود: یکی از مهمترین الزامات برای تداوم راه شهدا، اطاعت از ولایت فقیه است زیرا ایشان هدایتگری مخلص، دلسوز و فصل و فرقان در مسائل مختلف هستند.

 

وزیر کشور خاطرنشان کرد: این مقاومت، ایستادگی و جهاد و شهادت باید در جبهه امروز ما در برابر دشمن نیز در عرصه های مختلف تداوم یابد تا بتوانیم در سایر زمینه ها نیز الگوی مناسبی به دنیا ارائه دهیم./930/پ202/ب

ارسال نظرات