۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۲۳۳۳۴
آیت الله نورمفیدی:

شبکه‌های ماهواره‌ای عامل گسترش طلاق در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان گلستان، با اشاره به فعالیت شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، گفت: این شبکه ها سمی مهلک و سبب ترویج طلاق در جامعه و نابودی بنیان خانواده ها شده‌اند.
آيت الله نورمفيدي نماينده ولي فقيه در گلستان آيت الله نورمفيدي آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، امروز در همایش سبک زندگی فاطمه با محوریت ازدواج آسان، با  تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، گفت: جوانان باید ازدواج این دو بزرگوار را سرمشق خود قرار دهند و نباید از سبک زندگی آنان فاصله بگیرند.

 


نماینده ولی فقیه در استان گلستان آرامش را مهم ترین فلسفه تشکیل خانواده دانست و گفت: جوانان ما در تشکیل خانواده نباید به دنبال مادیات باشند چراکه این موضوع هیچ گاه باعث آرامش انسان نخواهد شد.

 


وی با اشاره به اهمیت خانواده در دین مبین اسلام، افزود: اسلام خانواده را یک امر بسیار مقدس برای انسان دانسته و آن را مورد توجه قرار داده است.

 


آیت الله نورمفیدی با اشاره به فعالیت های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، تصریح کرد: امروز این شبکه های سمی مهلک و سبب ترویج طلاق در جامعه و نابودی بنیان خانواده ها شده اند.

 


امام جمعه گرگان، افزود: با توجه به این که در گذشته فرهنگ طلاق در جامعه ما به عنوان یک امر زشت و ناپسندیده بود و از هر نوزده ازدواج یک طلاق انجام می شد اما اکنون در استان ما از هر شش ازدواج یک طلاق و در کشور از هر پنج ازدواج یک طلاق صورت می گیرد که این نشان از سست شدن بنیان های خانواده است.

 


وی با بیان این که زن و مرد سبب آرامش یک دیگر می شوند، گفت: ازدواج باعث آرامش زن و مرد خواهد شد و اگر آرامش وجود نداشته باشد انسان ها نمی توانند در امور زندگی خود موفق باشند.

 


آیت الله نورمفیدی در خصوص این که با ازدواج نصف دین کامل می شود، افزود: مهم ترین فلسفه تشکیل خانواده آرامش است که همواره باید به این امر مهم و ارزنده توجه شود.

 


وی با اشاره به کاهش آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: زوجین باید در فضای خانواده نسبت به یکدیگر محبت داشته باشند تا فرزندان در محیط آرام پرورش پیدا کنند./950/پ202/ب4

ارسال نظرات