۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۲۲۳۲۳
مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابی طالب(ع) خبرداد؛

تأسیس مدرسه علمیه جواد الائمه در ملاشیه اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابی طالب(ع) از تأسیس مدرسه علمیه جواد الائمه، خبرداد و گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی نام‎نویسی در مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمين عزيز عبيات، مدير مدرسه علميه سفيران هدايت علي بن ابي طالب اهواز

حجت الاسلام عزیز عبیات، مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابی طالب(ع) اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آغاز سال تحصیلی جدید را به طلاب و استادان مدارس علمیه تبریک گفت و اظهارداشت: با آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه جواد الائمه(ع) در منطقه ملاشیه اهواز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این که تاکنون آیت الله موسوی جزایری همچون چراغی راهنمای مدیران و استادان مدارس علمیه بوده است، ابرازداشت: تاکنون مدارس علمیه سفیران هدایت با تلاش‎ها و راهنمایی‎های آیت الله موسوی جزایری توانسته به موفقیت‎های بسیار دست پیدا کند.

 مدیر مدرسه علمیه علی ابن ابی طالب(ع) اهواز تبلیغ و گسترش مکتب اهل بیت‎(ع) ضروری دانست و افزود: تاکنون همه مناطق حاشیه نشین اهواز و دیگر روستاها که از داشتن امام جمعه محروم بودند با استفاده از طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت پوشش داده شد.

حجت الاسلام عبیات در ادامه به نحوه تحصیل طلاب در مدارس علمیه سفیران هدایت اشاره‎کرد و گفت: طلاب مدارس علمیه سفیران هدایت علاوه بر تحصیل دروس حوزوی به فعالیتهای تبلیغی خود میپردازند.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بیان این که تبلیغ مؤثرترین روش برای جلوگیری از نفوذ انحراف در میان جامعه است، اظهارداشت: مبلغان مدرسه علمیه سفیران هدایت با حضور در مساجد و شناساندن مکتب اهل بیت(ع) به نسل جوان توانستند بسیاری از انحرافات را خنثی کنند.

وی در پایان از احداث مدرسه علمیه در منطقه «عیندو» خبرداد و افزود: این مرکز با بررسی موقعیت و علاقه جوانان به یادگیری علوم دینی در این منطقه احداث خواهد شد تا جوانان بتوانند بدون طی کردن مسافت‎های طولانی به تحصیل علوم دینی بپردازند./9453/ت303/ب

ارسال نظرات