۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۲۲۱۸۵
آیت الله موسوی جزایری:

توکل و توسل مهم ترین عامل موفقیت طلبه است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با بیان این که همه تلاش طلبه باید در مسیر کسب علم و دانش باشد، اظهارداشت: توکل و توسل مهم ترین عامل موفقیت طلبه است.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلیموسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز، در آیین آغاز سال تحصیلی مدارس علمیه سفیران هدایت خوزستان که در مسجد اعظم اهواز برگزار شد، توکل و استمداد از پروردگار را مهم‎ترین عامل موفقیت طلاب دانست و بیان داشت: طلبه بیشتر از مردم نیازمند توسل است.

وی در ادامه با بیان این که طلاب سال تحصیلی جدید را با توسل به امام زمان(عج) آغاز کنند، ابرازداشت: طلبگی سربازی امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به توسل علما و مراجع تقلید به امام عصر(عج)، گفت: توسل به وجود مقدس حضرت ولیعصر(عج) از مهم‎ترین کارهایی است که همواره طلاب باید پیش روی خود داشته باشند.

رییس شورای عالی حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به ظرفیت‎های حوزههای علمیه سفیران هدایت، تأکید کرد: سفیران هدایت ممتازترین حوزه علمیه در کشور است.

امام جمعه اهواز با بیان این که هدف طلاب تحصیل و هدایت مردم باید باشد، افزود: طلاب باید در فعالیت های علمی و پژوهشی کوشا باشند و به بحث و تحقیق بپردازند.

وی در ادامه طلاب جوان را به جدیت در برپایی نماز اول وقت توصیه و خاطرنشان کرد: طلاب جوان در برپایی نماز کوشا باشند و نماز امام زمان(عج) را مرتب بخوانند تا به برکت ایشان به درجات بالای علمی دست پیدا کنند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان از مدیران و اساتید زحمتکش حوزه‎های علمیه استان قدردانی کرد و  اظهارداشت: در اجرای تکلیف شرعی جدیت داشته باشید تا از انحراف و گزند دشمنان ایمن باشید./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات