۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۲۱۶۰۶
به صورت رایگان؛

دوره‌های آموزشی روان‌خوانی قرآن در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه قرآنی خادم‌الشریعه قم گفت: در یکسال گذشته بیش از ۲۵ دوره کلاس روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم به صورت رایگان از سوی مؤسسه خادم‌الشریعه برای عموم افراد برگزار شده است.
قرآن کريم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، اکرم همایونی، مدیر مؤسسه مردمی خادمالشریعه کلام وحی قم از برگزاری بیش از 25 دوره کلاسهای روان‌خوانی قرآن در قم خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌های روخوانی قرآن سطح یک به‌صورت رایگان در 10 دوره با حضور 15 نفر از مربیان مجرب و همچنین برگزاری کلاسهای روان‌خوانی قرآن سطح 2 به‌صورت رایگان و نیمه رایگان در 10 دوره از جمله برنامههای این مؤسسه است.

 

وی افزود: همچنین برگزاری کلاسهای مفاهیم سطح یک به‌صورت رایگان در پنج دوره با تعداد 15 نفر هر دوره با مربیان مجرب در این مؤسسه را میتوان از دیگر فعالیتهای این مرکز برشمرد.

 

مدیر مؤسسه خادمالشریعه گفت: برپایی برنامهها در مناطق محروم استان قم و همچنین برگزاری کلاسها برای اقشار محروم در سال جاری، برگزاری نخستین دوره مهد و آمادگی جهت کودکان، برگزاری همایش قرائت و تدبر در قرآن با حضور سخنران و مداح و بیان احکام با حضور200 نفر از خانواده‌ها در ولادت حضرت علی(ع) در دو سال اخیر از دیگر فعالیتهای این مؤسسه است.

 

وی اظهار داشت: از دیگر برنامههای این مرکز میتوان به برگزاری همایش قرائت و تدبر در قرآن با حضور 200 نفر از خانوادهها در دو سال اخیر و در ایام نیمه شعبان و ولادت حضرت زهرا(س)، ماه مبارک رمضان و عاشورا اشاره کرد.

 

همایونی خاطرنشان کرد: سازماندهی جلسات خانگی بانوان، به‌صورت هماهنگ با حضورمربیان حافظ قرآن کریم، برگزاری کلاسهای روانخوانی، مفاهیم، آموزش خانواده و بیان احکام درروستاهای بخش مرکزی(ملک‌آباد، مشک‌آباد و میرآباد) از دیگر برنامههای این مرکز طی یک سال اخیر بوده است.

 

مدیر مؤسسه قرانی خادمالشریعه کلام وحی به دیگر برنامههای فرهنگی این مؤسسه مردمی اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات قرائت و ختم قرآن کریم و ادعیه، جلسات احکام بانوان با حضور 100 نفر در هر جلسه، جلسات مشاوره و مهارتهای زندگی به‌‌صورت گروهی و فردی به‌صورت رایگان، برگزاری مراسم اعیاد و شهادتها با حضور قرآن‌آموزان همراه با پذیرایی، اهدای جوایز ارزنده به قرآن‌آموزان و.. از جمله برنامههای فرهنگی مؤسسه به‌شمار میرود./907/د102/ی

ارسال نظرات