۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۲۲۱۵۸۱
خطیب جمعه مرودشت:

نیروهای ارزشی نباید میدان مبارزه را خالی کنند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه مرودشت گفت: اگر امروز در جامعه ویژه خواری، اختلاس و فساد وجود دارد برای این است که برخی نیروهای ارزشی به دنبال بحث‌های سلیقه‌ای رفتند و میدان را در اختیار دیگران قرار دادند.
قنبر علي احمدي، امام جمعه مرودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی، امام جمعه مرودشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره دلاور مردی‌های رزمندگان و شهدا، اظهار داشت: آنچه توانست ما را در مقابل رژیمی که با پشتوانه 40 کشور، پیروز کند؛ ایمان، وحدت و همدلی بود.

 

خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه دفاع مقدس ایران اسلامی به پشتوانه الهی توانست جایگاه امروز ما را تثبیت کند و تجربه بی‌نظیری برای جهانیان باشد، افزود: دشمنان همواره از اسلام می‌ترسیدند و همین مسأله آن‌ها را برانگیخت تا علیه ما به میدان بیایند، اما انقلاب اسلامی به آن‌ها نشان داد که باید بساط ظلم و ستم برچیده شود.

 

حجت‌الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحولات منطقه و مسأله داعش و تشکیل ائتلاف غرب علیه آن گفت: داعش را جز آمریکا و اسرائیل و عربستان به وجود نیاوردند و امروز نیز به بهانه تقویت خود در منطقه می‌خواهند با آن مبارزه کنند.

 

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها خود تروریست‌پرور هستند و برنامه‌ها و نشست‌های آنان یک حرکت نمایشی برای جلوه دادن این است که آن‌ها علیه تروریست مبارزه می‌کنند، درجایی که از مقاصدشان شکست‌خورده و حالا نیز دو تبعه انگلیسی و آمریکایی را بهانه کرده‌اند و به داعش حمله می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز مرودشت با یادآوری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: مدیریت جهادی باید مانند مدیریت هشت سال دفاع مقدس باشد و اگر چنین نشد و به دنبال جناح‌بازی رفتیم شکست می‌خوریم.

 

وی با بیان اینکه وظیفه ما برای تقویت و گسترش مدیریت جهادی باید مانند دفاع مقدس بوده و بچه‌های جنگ مراقب باشند اگر به دنبال بازی‌های سلیقه‌ای برویم شکست می‌خوریم، خاطرنشان کرد: اگر امروز در جامعه ویژه خواری، اختلاس و فساد وجود دارد برای این بوده که برخی نیروهای ارزشی به دنبال بحث‌های سلیقه‌ای رفتند و میدان در اختیار دیگران قرار گرفته است.

 

امام‌جمعه مرودشت در مورد بازگشایی مدارس گفت: باید در عصر حاضر به دنبال پرورش و بعد آموزش باشیم و اگر اخلاق اسلامی در مدارس ما رونق گرفت شکوفایی استعدادهای ما دوچندان خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام احمدی همچنین به مسأله بهداشت فردی پرداخت و تأکید کرد: مهم‌ترین و اصولی‌ترین الگوهای بهداشتی ما در اسلام معرفی‌ شده و اگر امروز ما امراض مختلفی را می‌بینیم نشان از بی‌تفاوتی به تأکیدات اسلام در این زمینه است./919/پ202/ب4

ارسال نظرات