۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۲۲۰۷۴۹
امام جمعه شعیبیه خبر داد؛

افتتاح مرکز علوم دینی اهل بیت در شعیبیه خوزستان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شعیبیه از تأسیس مرکز علوم دینی اهل بیت(ع) همزمان با آغاز سال تحصیلی خبرداد و گفت: مرکز تخصصی علوم دینی اهل بیت(ع) برای نخستین بار به آموزش اقشار گوناگون مردم در منطقه شعیبیه شوشتر می‎پردازد.
حجت الاسلام عبدالرحمان منصوري، مسؤول اجرايي دوره راه هاي مقابله با تهاجم فرهنگي در خوزستان

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام جمعه شعیبیه، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تأسیس مرکز علوم دینی اهل بیت(ع) همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در استان خوزستان خبرداد و اظهارداشت: به سبب علاقه بسیار مردم شعیبیه به یادگیری علوم دینی، مرکز علوم دینی اهل بیت(ع) در منطقه شعیبیه فعالیت خود را به صورت تخصصی ویژه عموم مردم آغاز خواهد کرد.

امام جمعه شعیبیه در با بیان این که سیاست گذاری مرکز علوم دینی اهل بیت(ع) یکساله خواهد بود، ابرازداشت: این مرکز با بررسی موقعیت های گوناگون و علاقه مردم منطقه شعیبه هر ساله دروس خود را تغییر داده تا با ایجاد انگیزه در میان اقشار مختلف بتواند تأثیر بیشتری در آموزش علوم دینی داشته باشد.

حجت الاسلام منصوری در ادامه به کادر تخصصی این مرکز اشاره کرد و بیان داشت: کادر آموزشی مرکز علوم دینی اهل بیت(ع) از سه استاد حوزه علمیه و یک استاد دانشگاه تشکیل شده است.

وی در ادامه به دروسی که در این مجموعه تدریس خواهد شد اشاره کرد و افزود: در مرکز علوم دینی اهل بیت(ع) دروس صرف و نحو، منطق، اخلاق، عقاید، پرسش و پاسخ به شبهات و قرآن کریم ارائه خواهد شد.

وی در ادامه به نامحدود بودن نام نویسی در این مرکز اشاره کرده و اظهارداشت: با آغاز سال جدید تحصیلی خواهران و برادران می توانند بدون محدودیت سنی در مرکز علوم دینی اهل بیت(ع) بوده نام نویسی کنند.

حجت الاسلام منصوری به برگزاری برنامه های گوناگون در این مرکز پرداخت و ابرازداشت: برای دوستداران علوم اهل بیت(ع) در مرکز علوم دینی اهل بیت(ع) همایش‎ها و برنامه‎های دینی برگزار خواهد شد.

امام جمعه شعیبیه در پایان به زمان فعالیت مرکز علوم دینی اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: این مرکز در اوقات بعدازظهر پذیرای دین آموزان و دوستداران علوم اهل بیت(ع) خواهد بود./9453/ت302/ب2

ارسال نظرات