۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۱۹۶۲۱
آیت الله علم الهدی:

امیدواریم این دولت به عنوان درخشان ترین دوران مدیریتی نظام در خاطره ملت ماندگار شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد گفت: امید است دوران دولت تدبیر و امید در کارگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان درخشان ترین دوران مدیریتی نظام در خاطره ملت ایران حتی برای نسل های آینده باقی بماند.
امیدواریم این دولت به عنوان درخشان ترین دوران مدیریتی نظام در خاطره ملت ماندگار شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس عصر شنبه در دیدار رییس جمهور با مردم مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع)، ضمن تبریک میلاد مسعود امام هشتم(ع) و خیرمقدم به رییس جمهور و هیأت دولت، گفت: امیدواریم رییس جمهور و هیأت دولت در هشتمین سفر استانی خود به عتبه مقدسه امام هشتم(ع) از رأفت تامه و کامله حضرت برخوردار باشند.

 

وی ابراز امیدواری کرد: توفیقات این دولت، تحت مدیریت کریمانه رییس جمهور محبوب و فرزانه در جهت تعالی و پیشرفت اهداف مقدس انقلاب اسلامی در پرتو منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حاصل شود.

 

آیت الله علم الهدی افزود: امید است دوران دولت تدبیر و امید در کارگزاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان درخشان ترین دوران مدیریتی نظام در خاطره ملت ایران حتی برای نسل های آینده باقی بماند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: همچنین انتظار می رود بر حسب شخصیت معنوی رییس جمهور که افزون بر مسؤولیت دولت در کارگزاری نظام، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز هستند، برکات تشرف ایشان به این آستان مقدس، موجب تعالی حرمت حریم مقدس امام هشتم(ع) قرار گیرد.

 

وی با اشاره به نابسامانی بافت پیرامون حرم مطهر، اضافه کرد: پس از گذشت شش دولت در این نظام اسلامی، همسایگی این حرم همچنان ویرانه باقی مانده است که امید داریم نجات بافت پیرامون این عتبه مقدسه در کارنامه این دولت، ثبت شود./9315/پ202/پ4

ارسال نظرات