۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۲۱۸۸۲۳
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران:

شهدا مانند چراغ روشنی نگهبان ایران اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: شهدای ما الان زندگی شان پویا است و نفس شان و دعاها و ضجه و استغاثه شان مخفی است.
سردار خسرو عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران یکشنبه شب دریادواره 160 شهید محدوده پایگاه بسیج شهید رجایی کاشان در سالن ورزشی بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان گفت: باید قدر جایگاه ، منزلت، آسایش و امنیتی را که به واسطه خون شهدا به ما رسیده است بدانیم و در راه  و مسیرآرمان های شهدا حرکت کنیم.

 

وی افزود: امروز نقش پدران و مادران شهدا بالاتر از شهدا است چرا که شهدا در دامان چنین مادران و خانواده هایی متولد و رشد و نمو یافتند و برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی ایران راهی جبهه ها شدند و به شهادت رسیدند.    

 

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران با تأکید براین که باید قدردان پدران و مادران شهدا که چنین فرزندانی را تربیت کردند باشیم افزود: برکت از زمین و آسمان به کسانی که به پدران و مادران شهدا محبت می کنند می بارد بدون این که حتی خود آنها متوجه باشند این برکات از کجا برای آنان آمده است.

 

خسرو عروج در ادامه با اشاره به درخواست جوانی از رهبرمعظم انقلاب که برای شهادت او دعا کند یادآورشد: معظم له به این جوان می گوید برایت دعا نمی کنم که شهید شوی اما برایت دعا می کنم خداوند عمر طولانی به تو بدهد تا در سپاه خدمت صادقانه داشته باشی.

 

وی فرهنگ شهادت را فرهنگ بهشت دانست و از فرهنگ بهشت به عنوان فرهنگ خدا گرایی و بالاتر از فرهنگ بهشت نام برد و تصریح کرد: فرهنگ بهشتی فرهنگ ساده زیستی و کاکل همه ارزش ها است.

 

به گفته وی رهبر معظم انقلاب اسلامی ساده تر از ما زندگی می کند و این شخصیت نورانی می تواند نفس بدهد و نفس بگیرد.

 

سردارعروج در ادامه وجود رهبرمعظم انقلاب اسلامی را برای هر یک از ما نعمت بزرگی دانست و با اشاره به این که بعد از حادثه انفجار وجود مبارک ایشان مانند معجزه ای است یاد آوردشد: معظم له می گوید بعداز آن حادثه انفجار که خداوند مرا زنده نگه داشت متوجه شدم خدا با من کار دارد.

 

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران یاد آورشد: باید همه پشت سر ولایت باشیم و این انصاف نیست که برخی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نباشند.

 

خسرو عروج در ادامه شهدا را نگهبان و پاسدار انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: در هر گوشه ای از ایران زمین تعدادی از فرزندان امام حسین(ع) آرامیده اند که این ها می توانند از ما پاسداری کنند.

 

وی همچنین با اشاره به این که این انقلاب پویا است و جذب حداکثری دارد گفت: اگر جوانی با پیراهن آستین کوتاه است راه را برای نجات اش باز بگذارید و مطمئن باشید این ها برمی گردند.  

خسرو عروج در ادامه استفاده از دین بر علیه دین را توطئه و نقشه جدید دشمن برای مقابله با اسلام دانست و یاد آورشد: امروز دشمن با این حربه و ایجاد اختلاف و تشکیک بین مسلمانان با تأسیس ارتش های به ظاهر اسلامی برای اجرا کردن نقشه های شوم خود تلاش می کنند.

 

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری باید هوشیارباشیم چرا که دشمن با بررسی مبارزات ملت ایران و شاگردان مکتب نظام اسلامی متوجه شده است تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی تأسیس ارتش های اعتقادی و استفاده از افراط گرایی تعدادی متظاهر به اسلام و انسانیت هستند که با استفاده از پرچم دروغین دین اقدام به مسلمان کشی در کشور منطقه می کنند.  

 

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران یاد آورشد: دشمن امروز قدرت ایمان رزمندگان اسلام را درک نموده و تلاش می کند تا با شبیه سازی و استفاده از تورات ارتش اسرائیل را تشویق به قتل عام مردم مسلمان و مظلوم غزه کند. /1307/پ202/ب

ارسال نظرات