۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۱۸۷۰۲

همگامی سینما و بسیج برای انعکاس تصویر مقاومت

خبرگزاری رسا - مسؤولان بسیج دانشجویی در سراسر کشور برای برگزاری جشنواره فیلم مقاومت توجیه شده و برای مدیریت هرچه بهتر این رویداد گسترده، اعلام آمادگی کردند.
فيلم مقاومت
به گزارش خبرگزاری رسا، همایش سالیانه سازمان بسیج دانشجویی با حضور مسؤولان این سازمان در سراسر کشور در حالی برگزار شد که هیاتی از امور استان‌های جشنواره فیلم مقاومت به این همایش دعوت و مهمان آن شده بودند.
 
در این همایش بزرگ، مسؤولان سازمان‌های بسیج دانشجویی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره فیلم مقاومت به عنوان یک جشنواره فرهنگیِ مهم و استراتژیک توجیه شدند و هیأت نمایندگان امور استان‌های جشنواره به سرپرستی علیرضا عاقل‌زاده، به پرسش‌های آن‌ها پاسخ دادند.
 
در پایان این مراسم، مسؤولان استانی سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری جشنواره فیلم مقاومت استقبال کرده و آمادگی خود را برای برگزاری آن در بخش مربوط به خودشان اعلام کردند.
 
بر اساس اعلام امور استان‌های جشنواره فیلم مقاومت، تا اوایل هفته گذشته 292 مرکز آموزش عالی برای میزبانی جشنواره اعلام آمادگی کرده بودند که با برگزاری این همایش، قطعا این تعداد افزایش خواهد داشت.
 
شایان ذکر است؛ سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بین‌الملل» در قالب بخش‌های مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران،  نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می‌شود./1327/د102/ی
ارسال نظرات