۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۱۸۰۶۱

دوره‌های آموزشی رایگان فرهنگسرای بهمن اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ کانون های مردمی فرهنگسرای بهمن با برگزاری برنامه های متنوع علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی تا پایان تابستان 93 میزبان شهروندان جنوب پایتخت است.
اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن با اعلام این مطلب افزود: کانون های فعال فرهنگسرای بهمن شامل کانون کوهنوردی، نجوم و ستاره شناسی، خوشنویسی، گویندگی و اجرا، نخبگان، خلاقیت کودکان، سیره پژوهی معصومین(ع)، آموزش مهارت های زندگی، نمایش، رباتیک، شعر و ادب فارسی، فیلم نامه نویسی و هنر هفتم با برگزاری برنامه و نشست های هفتگی میزبان جوانان و نوجوانان است.

جعفر گرامی در ادامه گفت: نشست "کانون نجوم" فرهنگسرای بهمن (زاوش)، روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 19 در قالب کارگاه های آموزش نجوم و رصد ستارگان برای علاقه مندان به علم نجوم و ستاره شناسی، کانون کوهنوردی فرهنگسرای بهمن در هر هفته جمعه ها با برگزاری کوهپیمایی  برای اعضاء گروه با اعزام به مناطق سنگان، آهار، توچال، دماوند، برگ جهان در خدمت علاقه مندان به کوهنوردی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه های شعر و ادب فارسی که روزهای چهارشنبه از ساعت 17 تا 19 برگزار می شود گفت: در کارگاه شعر، شاعران جوان عضو کانون دل نوشته ها و متون ادبی خود را در حضور اساتید مجرب خوانده و پس از نقد و بررسی اشعار از سوی دیگر اعضاء از نظرات اساتید نیز بصورت پرسش و پاسخ بهره مند می شوند.

معاون آفرینش واجرای فرهنگسرای بهمن با اشاره به فعالیت کانون فیلم یادآور شد: در نشست های هفتگی کانون فیلم نامه نویسی که روزهای سه شنبه هرهفته از ساعت 17 تا 20 با حضور اساتید دانشگاه در زمینه هنر هفتم برگزار می شود؛ تمرینات اصولی در قالب کارگاه و ایده پردازی با کمک اعضاء گروه در راستای حمایت از استعدادهای هنری جوانان برای حضور در جشنواره های مختلف و آشنایی با آثار سینمایی روز مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

علاقه‌مندان برای نام نویسی و عضویت در دوره های رایگان کانون های فرهنگسرای بهمن می توانند به واحد شبکه همکاری های فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان بهمن،سالن اداری فرهنگسرای بهمن،طبقه همکف مراجعه کنند  و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55304138 تماس گرفته یا از سایت فرهنگسرای بهمن بازدیدکنند./966/د102/ی

ارسال نظرات