۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۱۷۶۱۷
مسؤول شورای هماهنگی بهشهر:

آتش حمایت از گروه های تکفیری دامن حکام مرتجع عرب را خواهد گرفت

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: آتش افروزی برخی حکام مرتجع عرب در حمایت از گروه های تروریستی دامن آنها را خواهد گرفت.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي بهشهر

حجت الاسلام مهدی خوشرو، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش در عراق گفت: این گروه تروریستی عامل آمریکا و انگلیس در منطقه است و همه تلاش آنها تحقق منافع این کشورها در خاورمیانه است.

 

وی افزود: اقدام تبلیغی گروهک داعش تأثیری بر اتحاد بین شیعه و سنی ندارد و مسلمانان شیعه و سنی مصمم تر از گذشته در راه رسیدن به اهداف مشترک خود حرکت می کنند.

 

حجت الاسلام خشرو افزود: متأسفانه داعش با برنامه ریزی های شیطان بزرگ آمریکا و با طراحی های کشورهای غربی در منطقه وارد شد تا اتحاد و وحدت مسلمانان را به مخاطره بیاندازد.

 

وی ادامه داد: معرفی کردن داعش به عنوان مسلمان برنامه ای طراحی شده از جانب دشمنان اسلام است در حالی که داعش نه تنها هیچ بویی از اسلام نبرده بلکه انگیزشی کاملاً یهودی دارند و دست‌هایی مشخص از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی، انان را هدایت و حمایت می کنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر خاطر نشان کرد: عدم رعایت کردن موازین اخلاقی و شرعی از سوی داعش نمونه ای از عدم اسلامیت آنان است و بیانگر خصلت ددمنشی و وحشی گری آنان است که از رژیم صهیونیستی و آمریکا به ارث برده اند و این مسأله در کشتار مردم بی دفاع مشهود است.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: گروه بعثی تکفیری داعش با هتک حرمت حرم های مطهر در شهر موصل عراق نشان داد که به هیچ اصلی از اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیستند.

 

وی با بیان این که خوشبختانه اتحاد شیعه و سنی مانع از دسترسی داعش به بخش هایی از عراق و تصرف آن شده است، یادآور شد: وحدت امت اسلامی کارساز شد و ارتش عراق با کمک نیروهای کرد این کشور توانست سد موصل را که یک موضع حساس و استراتژیک است، از دست این گروه بازپس گیرد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهشهر گفت: همه مسلمانان جهان و به خصوص اقشار مختلف مردم مسلمان عراق باید با اتحاد و وحدت و با توکل بر خدا با همه وجود از مقدسات دین مبین اسلام دفاع کنند و در مقابل توطئه های گروه ضد اسلامی داعش میدان را واگذار نکنند و مسؤولان عراق نیز هوشیار باشند که برخی از مسائل سیاسی آنان موجب غفلت از داعش و برنامه های ضد اسلامی انان نشود.

 

حجت الاسلام خوشرو افزود: امروز آمریکا با چهره ساختگی خود در محکومیت داعش وارد شد که مردم باید با هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان تنها راه وحدت و همدلی را در پیش گیرند./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات