۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۱۷۳۰۱
آیت الله طبرسی:

فرهنگ شهادت، عامل قدرت و بازدارندگی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فرهنگ شهادت عامل قدرت و بالندگی ما است و به همین دلیل باید این فرهنگ در جامعه زنده نگه داشته شود تا در جهت بالندگی کشور مان تلاش شود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در هفتمین یادواره 31 شهید دهستان استخرپشت در روستای سیکا بیان داشت: شهدا بهعنوان سرمایه های معنوی جامعه دارای منزلت، ارج و قرب خاص هستند که باید در جهت نهادینه کردن نام و یادشان تلاش شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شهدا به عنوان ارزش های مقدس جامعه دارای تقدس خاص و ویژه هستند و باید پیام این سرمایه های معنوی و ارزشی را به درستی به نسل های بعد منتقل کرد.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: فرهنگ شهادت عامل قدرت و بالندگی ما است و به همین دلیل باید این فرهنگ در جامعه زنده نگه داشته شود تا در جهت بالندگی کشور مان تلاش شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود عزت و امنیت امروزیرا برای ما به ارمغان آوردند که همه ما در جهت حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا باید تلاش کنیم.

 

وی با تاکید بر ولایتمداری در آحاد جامعه یادآور شد: حفظ میراث شهدا با محوریت ولایت فقیه امروز یک اصل اساسی است که باید با پیروی از فرمایشات رهبری و الگوبرداری از خط و روش امام راحل و شهدا، زندگی اسلامی مناسب برای خود و جامعه ترسیم کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین  با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه با الگوبرداری از خون شهدا گفت: شهدا خون دادند تا  فرهنگ شهادت جاودانه شود و جهان اسلام وتشیع با قدرت در جهان ظاهر شود.

 

آیت الله طبرسی افزود: فرهنگ شهادت، فرهنگ ناب و بازدارنده در برابر سونامی فرهنگی غرب است که باید در جهت نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی یادآور شد: شهدا حافظ انقلاب و آبروی نظام و عزت مسلمانان هستند که بقای مکتب ما مدیون خون شهدا و همراهی خانواده هایشان است و ما باید در جهت تکریم خانواده های شهدا نیز بیش از گذشته وارد شده و به این مهم توجه کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نفاق و دو رویی و تفرقه و اختلاف، خواسته اصلی دشمنان انقلاب و نظام است که باید با اتحاد و همبستگی، در جهت خنثی شدن توطئه های دشمنان تلاش کنیم تا نقشه های شوم آنان را نقش بر آب شود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات