۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۱۶۹۱۶
مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان:

وقف با عمل امینانه متولیان در جامعه گسترش می یابد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، گفت: عمل امینانه نسبت به وقف و موقوفات خاستگاه اصلی سازمان و یکی از بهترین راه های ترویج فرهنگ وقف در جامعه است.
وقف با عمل امینانه متولیان در جامعه گسترش می یابد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در نشست تخصصی و هم اندیشی با متولیان موقوفات شهرستان زابل، گفت: عمل امینانه نسبت به وقف و موقوفات خاستگاه اصلی سازمان است که همواره در منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز تجلی می یابد و یکی از بهترین راه های ترویج فرهنگ وقف در جامعه نیز است.
 
وی اظهار داشت: متولیان موقوفات به عنوان یکی از اصلی ترین عاملان اجرای نیت موقوفات در جامعه هستند و انتظار سازمان اوقاف از متولیان عمل امینانه نسبت به موقوفات است چراکه جامعه با نگاه به رفتار و منش متولیان، اشتیاق خود را برای رونق این حکم الهی و سنت نبوی نشان می دهد.
 
حجت الاسلام اسماعیل تدینی، در ادامه این نشست تخصصی، خواستار توجه دقیق به قوانین اوقاف و وقف نامه موقوفات و راه اندازی سامانه اطلاعتی شد و  افزود: وقف با عمل امینانه متولیان نسبت به موقوفات در جامعه گسترش می یابد.
 
رضا رخشانی، رییس اداره تحقیق اوقاف استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به مواردی از قوانین اوقاف و تشریح نحوه عملکرد سامانه جامع اطلاعاتی موقوفات از اقدامات گذشته متولیان آن شهرستان تقدیر کرد./1311/پ203/ب4
ارسال نظرات