۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۱۶۶۵۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران زیر بار زیادخواهی های دولتمردان آمریکایی نخواهد رفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که ملت ایران به هیچ عنوان زیر بار زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش نخواهند رفت، تصریح کرد: مردم کشورمان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب ثابت قدم هستند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگا خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع فعالان فرهنگی قائمشهر با بیان این که در این ایام سنگدلی و جنایت رژیم صهیونیستی را دنیا تماشا کرده است، گفت: این مقداری را که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از جنایات اسرائیل در غزه پخش کرد همین مقدار را کشور های عربی پخش نکردند.

 

امام جمعه قائمشهر،تصریح کرد: مسؤولان وابسته به استکبار جهانی در کشورهای عربی خوششان نمی آمد که جنایت رژیم غاصب صهیونیستی منتشر شود و مردم در جریان قرار بگیرند.

وی با بیان این که مردم فلسطین ایستادگی و مقاومت ارزنده ای از خود نشان دادند، بیان داشت: غربی ها و کشورهای عربی وابسته در صدد بودند که حماس در برابر اسراییل شکست بخورد که نتوانستند به اهداف خود برسند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنی از حضرت امام خمینی(ره) گفت: مصیبت بزرگ و فاجعه عظیمی که همه مصیبت ها پیش آن ناچیز است آن بوده که جمعی صهیونیست بی حیثیت به بدترین وجه بر مسلمانان تاخت و تاز می کنند، اما رؤسای کشور های اسلامی ساکت نشسته و تماشا می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی، تصریح کرد: وظیفه هر مسلمان در دورترین نقاط جهان در آزادی فلسطین همان وظیفه ای است که ملت مسلمان فلسطین دارد.

 

امام جمعه قائمشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که عده ای در کشور وانمود می کردند که تنها راه حل مشکلات کشور مذاکره با آمریکا است، بیان داشت: مذاکرات یک سال گذشته این واقعیت را به اثبات رساند که مذاکره تنها در موادری خاص ممکن است اثرگذار باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی ها به هیچ عنوان قابل اطمینان نیستند، تصریح کرد: همه تلاش آمریکایی ها از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در جهت تضعیف جایگاه نظام اسلامی به کار گرفته شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که آمریکایی ها همچنان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران به هیچ عنوان به دولتمردان آمریکایی ها اطمینان ندارد.

 

امام جمعه قائمشهر با تأکید بر این که ملت ایران به هیچ عنوان زیر بار زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش نخواهند رفت، تصریح کرد: مردم کشورمان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب ثابت قدم هستند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه ما باید گوش به فرمان ولی فقیه در کشور باشیم، خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت امروز نظام اسلامی مدیون رهنمودهای عالمانه رهبری نظام است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات