۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۲۱۵۵۹۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

خبرنگار وجدان بیدار ملت و روشنی بخش مسیر پیشرفت جامعه است

خبرگزاری رسا ـ استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: خبرنگار، وجدان بیدار ملت و روشنی بخش مسیر پیشرفت یک جامعه و آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو حضور همواره و خدمت صادقانه ایشان است.
علي اوسط هاشمي، استاندار سيستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان، علی اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان، با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به همه دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی استان سیستان و بلوچستان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بر این باوریم که خبرنگاران بازوان توانمند خدمت و توسعه هستند همانان که جهادگونه در حرفه ای سخت ایفای نقش کرده و همواره حضور دارند.
 
در ادامه این پیام آمده است: چرا که خبرنگار، وجدان بیدار ملت و روشنی بخش مسیر پیشرفت یک جامعه و آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو حضور همواره و خدمت صادقانه ایشان است . مسئولیت خطیر بازگوئی حقیقت و اعتلای خواست ملت برعهده خبرنگارانی است که با امانت داری و وظیفه شناسی برای تعالی ایران عزیز و بویژه پیشرفت استان تلاش می کنند.
 
در بخش دیگری از پیام استاندار سیستان و بلوچستان، آمده است: بدون تردید حفظ و ارتقای جایگاه خطیر خبر و قلم در جهت تعمق اطلاع رسانی و ترویج ونهادینه کردن فضائل مدنی و اخلاقی در جامعه از سیاست ها و برنامه های محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید می باشد و تحقق این هدف در گرو تعامل و همکاری دو سویه اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و حاکمان و دولت مردان از طرفی دیگر است.
 
هاشمی در پایان این پیام خاطر نشان کرد: در پایان ضمن تبریک مجدد از تلاش و همراهی شما عزیزان در انعکاس اخبار فعالیت ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی بویژه دستگاه های دولتی استان تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزد منان برای همه اصحاب عرصه خبر که در مسیر صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش می کنند، آرزوی توفیق روزافزون، عزت و سلامتی وانجام مطلوب مسئولیت ها و رسالت ها را دارم. /1311/د102/ب4
ارسال نظرات