۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۱۵۵۷۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی حرم رضوی:

مقابله با رسانه های استکباری در گرو تلاش و استفاده از ابزار نوین است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی حرم رضوی، گفت: سایت های خبری می توانند نقش عمده ای در اطلاع رسانی و انتقال پیام های ارزشی داشته باشند.
رسانه

حجت الاسلام محمود روحانی نژاد، رییس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت های ویژه حرم رضوی در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه های دیجیتال امروز برخلاف گذشته حرف اول را در دنیا می زنند و رسانه های قدیمی این وسعت و فراگیری را ندارند، از این رو سایت های خبری می توانند نقش عمده ای در اطلاع رسانی و انتقال پیام های ارزشی داشته باشند.

 

وی ابراز کرد: متاسفانه امروز عمده ای از رسانه های دیجیتال و ماهواره ای جهان در اختیار صهیونیست ها است، اما در عین حال نیروهای متدین و نهادهای های فرهنگی وابسته به انقلاب مثل دفتر تبلیغات اسلامی و سایر سازمان ها اگر بتوانند از این ابزار نوین استفاده مطلوب را ببرند امری شایسته اسلام و نظام صورت گرفته که مساعدت و کمک دلسوزان انقلابی را نیز می طلبد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت های ویژه حرم رضوی تاکید کرد: ضروری است خبرگزاری رسا همه علاقه مندان و دلسوزان را با هرگونه مطلبی چون مقاله، مصاحبه، خبر، یادداشت که در این سایت جایی برای نشر و اطلاع رسانی آن وجود دارد، جذب کند.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد ابراز کرد: البته خبرگزاری رسا تاکنون موفقیت نسبی داشته و به نظرمی رسد اگر رسا گسترش، سرعت و توانمندی بهتر و بیشتری داشته باشد، در آینده حرف بیشتری برای گفتن نسبت به امروز دارد و مخاطب بیشتری را می تواند جذب کند. 

 

وی با بیان این که رقبای ما در جهان دیجیتال، رقبای سنگینی هستند بنابراین در این زمینه خبرگزاری رسا به عنوان یک پایگاه مبلغ دین باید قوی تر و مجهز تر عمل کند، اظهار داشت: اگر از دست هر کدام از ما کاری برای تبلیغ دین برآید و آنچه که دوستان و دلسوزان حوزه تبلیغ دین در توان دارند، تکلیف است که با همت والا به میدان بیاییم و به این رسانه کمک کنیم تا این موفقیت روزافزون شود تا نسل جوان به ویژه فعالان این گونه سیستم های اطلاع رسانی را اقناع کنیم اگر این اتفاق بیفتد که خبرگزاری رسا به این سمت در حرکت است، انشالله روزی در نظر سنجی هایی که از همین سیستم به عمل آورید آمار واقع بینانه و حقیقی به صورت انبوه باشد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت های ویژه حرم رضوی در پایان گفت: در این صورت می توان گفت رسالت خود را به انجام رسانده اید، قطعا تا رسیدن به مرز مطلوب فاصله هست که باید با سرعت هر چه بیشتر پیش رویم تا این خلأ و فاصله از میان رود./9312/ت302/ب4

ارسال نظرات