۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۱۵۵۳۰
در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجدید میثاق اصحاب رسانه قم با آرمان‌های شهدا

خبرگزاری رسا ـ جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران استان قم در آستانه روز خبرنگار با حضور در گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع)، با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.
تجديد ميثاق خبرنگاران قمي با آرمان هاي شهدا تجديد ميثاق خبرنگاران قمي با آرمان هاي شهدا تجديد ميثاق خبرنگاران قمي با آرمان هاي شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم صبح پنج‌شنبه و در آستانه روز خبرنگار در گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع) حضور یافته و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا مزار ایشان را عطر افشانی و غبار روبی کردند.

 

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت‌الاسلام بنایی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، حجت‌الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، مهدی توکلیان معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مسؤولان استانی، مسؤولان خبرگزاری‌ها، عکاسان و خبرنگاران استان قم حضور داشتند.

 

خبرنگاران و عکاسان در این مراسم با ذکر فاتحه و هدیه گل به مزار شهدا، مقام شامخ شهدای دفاع مقدس را ارج نهادند.

 

مهدی توکلیان معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در این مراسم به ایراد سخن پرداخت.

 

وی با اشاره به این‌که نهضت بیداری اسلامی به برکت خون شهدا به وجود آمد، بر ضرورت تداوم راه و اهداف مقدس شهیدان تأکید کرد.

 

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم قدردانی مردم از شهدا را امری همیشگی دانست و ابراز کرد: مردم ما هیچ‌گاه رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا را فراموش نمی‌کنند.

 

توکلیان خبرنگاران واقعی را شهدای جنگ تحمیلی خواند و اظهار کرد: تیتر واقعی نظام اسلامی از سوی شهدا زده شد و این تیتر همیشه در یادهای مردم ایران و جهان خواهد ماند.

 

گفتنی است، مراسم غبار روبی و تجدید میثاق اصحاب رسانه استان قم که در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت، به همت بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان قم برگزار شد./927/پ202/ب4

ارسال نظرات