۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۲۱۵۰۸۷
امام جمعه جهرم:

آیت‌الله شب‌زنده‌دار الگوی ولایت‌مداری بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جهرم، گفت: حضور رهبر معظم انقلاب در بیت مرحوم آیت‌الله شب زنده دار و حاضر شدن آن مرحوم در مراسم استقبال از رهبر عالیقدر در شیراز و قم نشان‌گر سیره عملی وی در تفهیم ولایت پذیری به اطرافیان و مردم بود.
آیت‌الله شب‌زنده‌دار الگوی ولایت‌مداری بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت الاسلام لطف الله دژکام، امام جمعه جهرم، در مراسم هفتمین شب رحلت آیت‌الله شب‌زنده‌دار جهرمی که شب گذشته در جهرم برگزار شد، گفت: شخصیت علمی و اخلاقی آیت‌الله شب‌زنده‌دار الگویی برای سبک زندگی امروز بشریت است.

وی در ادامه با بیان این‌که آیت‌الله شب‌زنده‌دار چندین سال در درس اصول حضرت امام خمینی(ره) و فقه آیت‌الله بروجردی شرکت کرده و همواره بر اساس سخنان حضرت آیت‌الله مکارم از ممتازان درس خارج فقه حضرت آیت‌الله بروجردی بود، در عین حال با وجود آن جایگاه برجسته علمی و اخلاقی دارای تواضع بی‌نظیر بود.

 

امام جمعه جهرم، آیت‌الله شب زنده‌دار را الگوی ولایت مداری دانست و ابرا داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در بیت وی و حاضر شدن آن مرحوم در مراسم استقبال از رهبر عالیقدر در شیراز و قم نشان‌گر سیره عملی وی در تفهیم ولایت پذیری به اطرافیان و مردم بود.

 

وی خاطر نشان کرد: آیت‌الله شب زنده‌دار برای خدا به همه فهماند که این نظام بر پایه ولایت بنا شده و لطمه به ولایت و رهبری، لطمه به اسلام است.

 

وی حضور آن مرحوم در میان رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل را نقطه ای برجسته در زندگی ایشان دانست و تأکید کرد: حضور ایشان در جبهه‌های جنگ خلأ‌های معنوی را پر می کرد.

 

وی با اشاره به خاطره‌ای از حضور مرحوم آیت‌الله شب زنده دار در جبهه بیان داشت: آیت‌الله شب زنده دار در جواب رزمنده ای که تقاضای عکس گرفتن با وی را داشت گفت «افتخار برای بنده است که با مجاهدان راه خدا عکس بگیرم».

 

شایان ذکر است، این مراسم با حضور آیت‌الله شب‌زنده‌دار عضو فقهای شورای نگهبان، اقشار مختلف مردم همچون علماء، بسیجیان و ارادت‌مندان آن مرحوم برگزار شد./919/پ202/ب4

ارسال نظرات