۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۱۲۴۸۲
نماینده ولی فقیه در گیلان:

آیت الله محمدی گیلانی همواره در خدمت اسلام و انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که آیت الله محمدی گیلانی(ره) به عنوان یک عالم آگاه به زمان نسبت به مسائل روز جامعه اشرافیت خاصی داشتند، خاطرنشان کرد: این عالم ربانی همه عمر خود را وقف دفاع و اعتلای اسلام ناب کرد.
آيت‌الله محمدي گيلاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در پی ارتحال آیت الله محمدی گیلانی(ره) در گفت و گو با خبرنگاران با تسلیت ارتحال آیت الله محمدی گیلانی(ره)، وی را از علمای ولایت مدار جهان اسلام معرفی کرد و گفت: آیت الله محمدی گیلانی به ولایت فقیه اعتقاد قلبی و عملی داشت.

 

وی با بیان این که آیت الله محمدی گیلانی همواره پشتیبان ولایت فقیه بود، افزود: ایشان در دوران عمر با برکت خود همواره به عنوان یاری خستگی ناپذیر در کنار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تلاش می کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که آیت الله محمدی گیلانی(ره) به عنوان یک عالم آگاه به زمان نسبت به مسائل روز جامعه اشرافیت خاصی داشتند، خاطرنشان کرد: این عالم ربانی همه عمر خود را وقف دفاع و اعتلای اسلام ناب کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با اشاره به این که آیت الله محمدی گیلانی تا آخرین لحظه های عمر با برکت خود در مسائل علمی فعالیت خاصی داشتند، تصریح کرد: این عالم وارسته همه عمر خود در خدمت اسلام و انقلاب بود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به خدمات ارزنده و اثرگذار آیت الله محمدی گیلانی(ره) در حوزه قضا اشاره کرد و گفت: اقدامات این عالم وارسته در حوزه قضایی کشور ماندگار بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با بیان این که آیت الله محمدی گیلانی(ره) از درجه علمی بالایی برخوردار بودند، افزود: رحلت این شخصیت وارسته انقلاب به حتم ضایعه ای سنگین برای نظام اسلامی است.

 

امام جمعه رشت، گیلان را مهد عالمان و شخصیت های برجسته و اثرگذار معرفی کرد و گفت: این استان در دهه های اخیر شخصیت هایی همچون حضرت آیت الله بهجت(ره)، آیت الله محمدی گیلانی(ره) و سلار دیلمی را در دامان خود پرورانده و به جامعه اسلامی تحویل داده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که این استان در غم از دست دادن شخصیتی برجسته قرار دارد، افزود: به حتم مراسم بزرگداشت این عالم وارسته با حضور پرشور و کم نظیر مردم استان برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی ارتحال آیت الله محمدی گیلانی، استان گیلان در سوگ از دست دادن این یار دیرینه امام و رهبری نشته است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات