۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۱۰۹۱۷
امام جمعه موقت کاشان:

ستون انقلاب اسلامی بر پایه اسلام، ولایت فقیه و خون شهدا استوار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان، گفت: تصور سران کشور های غرب و شرق جهان بر این بود که طی شش ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بساط نظام اسلامی در ایران برچیده خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسن بني هاشمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام سید محمد حسن بنی هاشمی امام جمعه موقت شهرستان کاشان در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان، با اشاره به سالگرد حادثه سوء قصد و ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در مسجد اباذر تهران گفت: تلاش دشمنان اسلام برای براندازی نظام جمهوری اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب آغاز و تصور دشمنان انقلاب اسلامی بر این بود که ترور شخصیت های نظام اسلامی، انقلاب اسلامی را به بن بست خواهد برد.

 

وی افزود: توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدا با ترور و کودتای نافرجام به ویژه کودتای نوژه به اوج خود رسید اما بعد از شکست و نا امیدی، دشمن چاره کار را در زدن شاخه های نظام اسلامی دید و بر همین اساس طی سال های 60 و 61 ترور شخصیت های نظام اسلامی ایران اسلامی به اوج خود رسید.

 

امام جمعه موقت کاشان یادآورشد: در ترور شخصیت های انقلاب اسلامی شهدایی از جمله شهید بهشتی و 72 نفر از یاران و مسؤولان عالی رتبه کشور در حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

 

به گفته وی پیش بینی دشمن براین بود که نظام با شهادت شخصیت های مهمی که در ترورها از دست داده است توان ادامه اداره کشور را نخواهد داشت اما از آنجایی که ستون انقلاب اسلامی بر پایه اسلام و ولایت فقیه و خون شهدا استوار است انقلاب اسلامی بدون کوچکترین توقفی به راه خود ادامه داد و امروز بعد از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی،  نظام اسلامی ایران به عنوان قدرت جهانی در عرصه جهانی است.

 

حجت الاسلام بنی هاشمی گفت: انقلاب اسلامی ایران برخاسته از فکر یک فرد و گروه خاصی نیست بلکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب الهی است که پشتوانه الهی دارد و تمامی اصول و آرمان های آن براساس موازین شرع اسلام است.

 

به گفته وی انقلاب اسلامی از همان ابتدا الهی بود و در حالی که هواپیماها و هلی کوپترهای نظامی آمریکا تا صحرای طبس آمده و قصد حمله به تهران را داشتند، در نیمه های شب که همه در خواب بودند لطف الهی شامل حال ملت مسلمان ایران و انقلاب اسلامی شد و طوفان شن در صحرای طبس شکست سختی را به آمریکایی ها داد تا به همه نشان دهد انقلاب اسلامی انقلاب الهی است.

 

امام جمعه موقت کاشان یادآورشد: امام خمینی(ره) نیز ازهمان ابتدای انقلاب اسلامی گفت خدا انقلاب را نگهداری می‌کند و ما فقط آن را اداره می کنیم.

 

حجت الاسلام بنی هاشمی درادامه افزود: دشمنان اسلام که از همه توطئه های خود بر علیه انقلاب اسلامی نا امید شده بودند جنگ تحمیلی 8 ساله را بر این ایران تحمیل کردند اما رزمندگان اسلام طی 8 سال دفاع جانانه از میهمن اسلامی، حتی یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادند تا این جنگ در تاریخ ایران به عنوان تنها جنگی به ثبت برسد که دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک ایران را به تصرف خود درآورد.  

 

امام جمعه موقت کاشان در ادامه هدف تروریست های داعش در سوریه و عراق را ضربه به جهان اسلام دانست و گفت: آمریکا به قصد ضربه زدن به ایران اسلامی تعدادی ترروریست را از آفریقا و اروپا با نام داعش وارد منطقه کرد و بعد از شکست در سوریه، در عراق به دنبال رسیدن به اهداف بوده تا از این راه با ایران مقابله کند.

 

حجت الاسلام بنی هاشمی گفت: گروه تروریستی داعش بعد از شکست و رسوایی در سوریه،  وارد عراق شدند  اما با یک فتوای مرجعیت شیعه در عراق روبرو شدند به طوری که شیعه و سنی علیه گروه تروریستی داعش بسیج شدند.

 

به گفته وی امروز گروه تروریستی جدید دیگری از سوی آمریکای جنایتکار به نام دامس موسوم به دولت اسلامی مغرب و سودان با همان ایده و تفکرات گروه تروریستی داعش شکل گرفته است که اعضای آن با وجود داشتن سن بالای 50  سال اما کودک درون آنها رشد نکرده است تا متوجه شوند کار آنان جنایت بر علیه مسلمانان است و مسلمانان نیز در برابر آنان هرگز کوتاه نخواهند آمد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات