۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۲۱۰۹۱۴
عراقی ها در پاسخ به پیشنهاد آیت الله موسوی مبنی بر اعزام نیرو؛

انشاالله به زودی شما را در جشن پیروزی دعوت خواهیم کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری گفت: در پیشنهادی که به دوستان خود در عراق مبنی بر اعزام نیرو جهت سرکوب دشمنان داشتیم پاسخ دادند که انشاالله شما را در جشن پیروزی دعوت خواهیم کرد.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز، با اشاره به 6 تیر سالروز ترور رهبر معظم انقلاب در سال 1360 گفت: خوشبختانه با دعای خیر امام زمان(عج) ایشان از این حادثه جان سالم به در بردند و خدای متعال طول عمر با برکت به رهبر فرزانه انقلاب تفضل کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به 10 تیر، روز صنعت، معدن و تجارت اشاره و اظهارداشت: صنعت، معدن و تجارت وظایف بسیاری بر عهده دارد که صنعتگران و کارآفرینان در این عرصه بسیار مهم هستند و امیدواریم با اهتمام بیشتر این بخش در خوزستان زنده شود و مسأله بیکاری را حل کنند.

وی 11 تیر را سالروز شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی خواند و ابرازداشت: آیت الله صدوقی یار باوفای امام خمینی(ره) بود و در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار خدمت کرد.

امام جمعه اهواز با اشاره به 12 تیر، روز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس، بیان داشت: این فاجعه و ضایعه عظما به دست جانی، مجرم و شیطان بزرگ در سال 1367 روی داد و امیدواریم خدای متعال انتقام بی گناهان این فاجعه را از آمریکای پلید بگیرد.

وی همچنین به شهادت آیت الله بهشتی که معمار دستگاه قضایی پس از انقلاب اسلامی بود و 72 تن از یاران امام خمینی(ره) در 7 تیر اشاره و خاطرنشان کرد: این جنایت از سوی منافقانی رخ داد که هنوز هم در دنیا فعالیت می کنند و متأسفانه مورد حمایت آمریکا هستند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که اگر اکنون شاهد ناامنی در اطراف کشور خود هستیم هدف نهایی آنها ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: در این راستا نقش قوه قضاییه بسیار مهم است.  

وی بیان داشت: اکنون گروه های تروریستی از جمله داعش در سوریه و عراق جنایت های وحشتناکی در عراق به راه انداختند و همچون گوسفند از مردم سر می برند و با تبانی استانی بزرگ در عراق را اشغال کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به قاطعیت قوه قضاییه در برخورد با وهابیت اشاره کرد و بیان داشت: قاطعیت این قوه در سرکوب توطئه شیطان وهابیت بسیار خوب بوده است و نتوانستند ریشه پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که با حکم آیت الله سیستانی نقشه های دشمنان نقش بر آب شد، گفت: گاهی برای دوستان خود در عراق پیغام می فرستیم که در صورت نیاز برای شما نیرو اعزام کنیم اما آنها در پاسخ پیام دادند که انشاالله به زودی جشن پیروزی برپا می کنیم و شما را در مراسم جشن دعوت خواهیم کرد./9454/پ201/ب2

ارسال نظرات