۰۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۱۰۸۹۵
از سوی مدیر حوزه علمیه کشور صورت گرفت؛

تمدید حکم رییس شورا و مدیر حوزه علمیه مازندران به مدت سه سال

خبرگزاری رسا ـ حکم جدید آیت الله طبرسی به عنوان رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران از سوی مدیر حوزه های علمیه کشور به وی اهداء شد.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، در جلسه مسؤولان و مدیران مدارس علمیه مازندران که با حضور آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، حکم جدید آیت الله نورالله طبرسی، رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران به وی اهداء شد.

 

در این جلسه که با حضور مدیر، معاونان حوزه های علمیه کشور برگزار شد، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران از سوی مدیر حوزه علمیه کشور سه سال دیگر به عنوان رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران ابقاء شد.

 

این گزارش می افزاید، آیت الله طبرسی یک دوره یک ساله و یک دوره ساله رییس شورای استانی حوزه علمیه مازندران را عهده دار بوده است.

 

بر اساس این گزارش، همچنین در این جلسه حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران نیز از سوی آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور سه سال دیگر نیز هدایت مدارس علمیه استان را عهده دار شد.

 

این گزارش می افزاید، مدتی بود که زمزمه رفتن حجت الاسلام طاهری، مدیر استانی حوزه علمیه مازندران در محافل حوزوی استان مطرح بود که با مخالفت شدید مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان و به ویژه نماینده ولی فقیه در مازندران مواجه شد که در جلسه روز گذشته شورای استانی حوزه علمیه و همچنین جلسه پنج شنبه عصر با مسؤولان و مدیران مدارس بر ضرورت ادامه فعالیت حجت الاسلام طاهری از سوی آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور در این جایگاه تأکید شد که با ابراز خوشحالی حاضران همراه بود.

 

این گزارش می افزاید؛ حجت الاسلام طاهری فعالیت خود را از سال 89 با آغاز به کار مدیریت استانی حوزه علمیه در مازندران آغاز کرد و در این مدت خدمات و تلاش های بی شائبه وی موجب توسعه و رونق کمی و کیفی مدارس علمیه استان شده است.

 

به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه به همراه معاونان حوزه در سفری دو روزه به مازندران ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش روی مدارس علمیه استان، راه کارهای لازم را برای رفع این موانع ارائه و تصویب کردند./950/پ203/ب1

ارسال نظرات