۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۰۸۶۷۹
آیت الله موسوی جزایری:

اتحاد کشورهای اسلامی سد محکمی در برابر دسیسه های استکبار است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری، اتحاد کشورهای اسلامی را سدی محکم در برابر دسیسه های استکبار جهانی دانست.
آيت الله موسوي جزايري، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، با اشاره به برگزاری انتخابات در سوریه، اظهار داشت: حضور میلیونی مردم پای صندوق های رأی پیروزی بزرگی برای این ملت رقم زد.

امام جمعه اهواز، به انتخاب بشار اسد از سوی مردم با رأی قاطع اشاره کرد و بیان داشت: به راستی که این حضور گسترده مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان معاند اسلام ناب محمدی بود.

وی با بیان این که دست خدا همواره یاری گر مؤمنان خواهد بود، ادامه داد: جهان استکبار با اجیر کردن جیره خواران روز مزد خود در تلاش برای تفرقه انگیزی میان مردم مسلمان سوریه به هدف دسترسی نظامی به آنجا بود، اما خوشبختانه رزمندگان غیور حزب الله با ایستادگی که از خود به نمایش گذاشتند، اقدامات و دسیسه های آنان را خنثی کرده و توطئه های آنان را نقش بر آب کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به برپایی کنگره بزرگ تجلیل از مقام شامخ امام خمینی اشاره کرد و افزود: بنده در این کنگره سخنانی پیرامون مسأله ولایت فقیه بیان کردم که با  استقبال چشم گیر جوانان عراقی مواجه شد.

وی با اشاره به استقبال مردم عراق از این کنگره، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی گستره ای جهانی پیدا کرده و اتحاد کشورهای اسلامی می تواند سد محکمی در برابر دسیسه های استکبار جهانی باشد.

امام جمعه اهواز در ادامه به بیماری آیت الله مهدی کنی و بسری شدن وی در بیمارستان اشاره کرد و بیان داشت: به راستی که ایشان عالمی مجاهد و مبارز بود که چندی پیش پس از شرکت در مراسم سالروز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دچار عارضه ای قلبی شده و به کما فرو رفت؛ از این رو از خداوند متعال عاجزانه خواستار شفای ایشان هستیم.

آیت الله موسوی جزایری، در ادامه تصریح کرد: آیت الله مهدی کنی یکی از شاگردان برجسته امام بود که در سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات ارزنده ای را به نظام ایران ارایه کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، به شهادت آیت الله سعیدی، در زندان های طاغوت به دست نیروهای ساواک اشاره کرد و گفت: این روحانی مبارز به جرم ارادت به امام خمینی(ره)، به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به برپایی مراسم های با شکوه بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: اجتماع میلیونی مردم در مرقد مطهر امام نشان دهنده علاقه وافر مردم به ویژه جوانان به امام خمینی و امام خامنه ای است.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان سخنان خود، یاد و خاطره قیام مردم در 15 خرداد سال 42 را گرامی داشت./9465/پ202/ب

ارسال نظرات