۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۰۷۸۲۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری رسا _ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: باید تقدیر از فرهنگ ایثار و ایثارگری توسط مدیران ترویج و اشاعه شود و به جامعه ایثارگر احترام شایسته ای گذاشته شود.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس و جمعی از مدیران شهری امروز به دیدار دو تن از جانبازان شیمیایی آموزش و پرورش رفتند و ضمن دیدار و بررسی وضعیت این بزرگواران و به بحث و گفت و گو پرداختند.

 

نماینده مردم آمل در مجلس در این دیدار، گفت: جایگاه رفیع شهدا وجانبازان به ویژه شهدا و جانبازان فرهنگی برکسی پوشیده نیست و رهنمودهای شهدا و خانواده های شهدا و جانبازان چراغ راه تمامی مسوولان است.

 

وی، افزود: حضور در بین پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت توفیقی است که باید از آن حداکثر بهره را برد و در راه خدمت به مردم نیاز به این راداریم که باید همواره تقویت شود.

 

نماینده مردم آمل درمجلس  با اشاره به این که اکثر مسائل و مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران  برحق است، افزود: ممکن است برخی از مشکلات مطروحه قابل حل در زمان حال نباشد و نیاز به بررسی های کارشناسی و برنامه ریزی بلند مدت باشد که باید خانواده معزز ایثارگر و شاهد به آن توجه داشته باشند و این در حالی است که همه ظرفیت در جهت ادای حق  و خدمت به این عزیزان خواهد بود تا کم ترین آسیب و مشکلی برای این قشر بوجود نیاید.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در ادامه به پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و تاکید کرد: باید تقدیر از فرهنگ ایثار و ایثارگری از سوی مدیران ترویج و اشاعه شود و به جامعه ایثارگر احترام شایسته ای گذاشته شود.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با تاکید بر این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: باید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است بتوانیم در راستای ترویج این فرهنگ گرانقدر و ارزنده گام های مؤثر و والایی را برداریم.

 

حمید محمدنسب، مدیر آموزش و پرورش آمل در این دیدار ضمن تقدیر از مقام شامخ جانبازان، گفت: جانبازان ما با اقتدا به حضرت ابوالفضل(ع)، بزرگ جانباز دشت کربلا پا به عرصه نبرد حق علیه باطل گذاشتند و سرانجام به مراد خود که جانبازی در راه اسلام و میهن بود رسیدند.

 

وی بیان داشت: جانبازان امروز نماد صبر و استقامت در جامعه هستند و با وجود دردهای بسیاری که در بدن خود دارند محکم پای آرمان هایشان ایستاده‌اند.

 

مدیر آموزش و پرورش آمل، افزود: الگو قرار دادن جانبازان و ایثارگران در عرصه خدمت رسانی به مردم جهت نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به برنامه ریزی دارد.

 

وی با بیان این که این الگوسازی باید بر مبنای سیرت اهل بیت به ویژه حضرت امام حسین(ع) سالار شهیدان و حضرت ابوالفضل (ع) علمدار کربلا قرار گیرد، تصریح کرد: الگوی جانبازان ما باید بزرگ جانباز کربلا باشد و جانبازان با تفکر بزرگ از خاک و میهن اسلامی مان دفاع کردند و امروز نیز با توجه به هجمه های گوناگون دشمنان، جهاد مهم تری در دستور کار قرار دارد.

 

محمدنسب، تصریح کرد: جانبازان با ایثار و از خودگذشتگی، اقتدار، آرامش و امنیت را به میهن عزیزمان هدیه کردند و ما این اقتدار را مدیون خون شهدای گرانقدر و ایثارگری جانبازان هستیم ./1314/202/ع

ارسال نظرات