۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۰۷۷۵۷
نماینده مردم آمل در مجلس:

همت مسؤولان رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس بر ضرورت خدمت رسانی صادقانه و بی منت از سوی مسؤولان به مردم تأکید کرد و افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب عظیم هستند و مدیران در بخش های مختلف وظیفه دارند تنها در مسیر رفع مشکلات و دغدغه های مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی گام بردارند.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشدار دابودشت شهرستان آمل که در مصلی این بخش برگزار شد با بیان این که هیچ نعمتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست، گفت: هرکس بخواهد فکر کند تا در دنیا و آخرت سربلند باشد باید به فکر خدمت باشد که نمی توان آن را با چیز دیگری عوض کرد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، تصریح کرد: لذتی که خدمت به مردم دارد با چیز دیگری قابل مقایسه نیست که همواره باید تلاش کنیم تا در راستای رفع مشکلات و خواسته های مردمی گام برداریم.

 

وی با بیان این که باید خدمتی که استحقاق مردم است صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی همیشه در صحنه های مورد نیاز انقلاب پای کار بوده و همواره حضوری با بصیرت و فعال داشته اند.

 

یوسفیان ملا، افزود: هرکسی بتواند در راستای خدمت رسانی به مردم کوشا بوده و تلاش وافری در این راستا داشته باشد برای همیشه پیروز است، اما اگر کسی برای ریاست و پست و مقام آمده است باید بداند که دنیا و آخرت خود را باخته است.

 

نماینده مردم  آمل و لاریجان در مجلس بر ضرورت خدمت رسانی صادقانه و بی منت از سوی مسؤولان به مردم تأکید کرد و افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب عظیم هستند و مدیران در بخش های مختلف وظیفه دارند تنها در مسیر رفع مشکلات و دغدغه های مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی گام بردارند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است، بیان داشت: همه تلاش ما باید این باشد تا دغدغه های مردمی را رفع کرده و شرایط لازم برای ارتقای سطح زندگی مردم فراهم کنیم.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که اساس امور ما باید خدمت گذاری به مردم باشد، خاطرنشان کرد: اهتمام ما باید این باشد که همه تلاش خود را در این راه ارزنده صرف کنیم.

 

وی با اشاره به این که همه مسؤولان باید خدمت به مردم را وظیفه و رسالت اصلی خود بدانند، بیان داشت: مدیر در جامعه اسلامی باید مهم ترین دغدغه او رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مردم باشد.

 

نماینده مردم  آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که باید نشان دهیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی قادر به خدمت رسانی به مردم است، گفت: باید در سایه دین به رفاه مطلوب دست پیدا کنیم که این امر حق مسلم مردم ما است./1314/پ202/ج

ارسال نظرات