۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۰۷۵۸۱
آیت الله طبرسی:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ انقلابی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که دشمن موفقیت خود را در کمرنگ کردن فرهنگ انقلابی در کشور می داند، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های کشور در جهت تقویت مبانی انقلابی بهره گیریم.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران بعد از ظهر امروز در جمع رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان با بیان این که امروز رسالت مسؤولان فرهنگی در ترویج ارزش های اسلامی، انقلابی و دینی بسیار حساس و سنگین است، گفت: گسترش فرهنگ دینی و انقلاب قدرت بازدارندگی ما را در برابر هجمه های فرهنگی غرب افزایش می دهد.

 

وی با تأکید بر این که ترویج فرهنگ دینی باید رویکرد اصلی برنامه های اداره ارشاد قرار گیرد، افزود: فرهنگ و ارشاد پسوند اسلامی را به همراه دارد و باید در همه برنامه های خود در جهت ترویج مبانی اسلامی گام بردارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مبنا و پایه انقلاب اسلامی فرهنگی بوده است، افزود: مهم ترین مسأله که انقلاب اسلامی را با دیگر انقلاب های دنیا متمایز کرده است، فرهنگ مبتنی بر ارزش های دینی بوده است.

 

امام جمعه ساری به تلاش گسترده دشمنان برای خدشه دار کردن فرهنگ انقلابی ما اشاره کرد و گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از مجموعه های فرهنگی کشور باید مبنا و محتوای برنامه های خود را با رویکرد انقلابی دنبال کند.

 

آیت الله طبرسی با تأکید براین که دشمن موفقیت خود را در کمرنگ کردن فرهنگ انقلابی در کشور می داند، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های کشور در جهت تقویت مبانی انقلابی بهره گیریم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که هر روز شاهد گسترش فرهنگ منحرف و خطرناک غرب در جامعه هستیم، افزود: فرهنگ دینی و انقلابی ما بهترین سد در برابر فرهنگ انحرافی غرب است.

 

امام جمعه ساری اظهار داشت: هدف شیطانی دشمنان، منحرف کردن نوجوانان و جوانان است و ما موظف هستیم در برابر این توطئه ها ایستادگی کنیم و گسترش فعالیت های فرهنگی دینی باید جزو اولویت های برنامه ها باشد.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز بستر برای تبلیغ دین مبین اسلام به خوبی فراهم شده است، تصریح کرد: باید مفاهیم دینی با شیوه های مناسب در جامعه تبیین و تبلیغ شود.

 

وی با اشاره به این که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، احکام و اصول ارزشمند دینی به خوبی در کشور نهادینه شده است، خاطرنشان کرد: قوانین جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن و مبانی دینی است.

 

اﻣﺎم ﺟﻤﻌﻪ ﺳﺎری در ﺑﺨﺶ دﯾﮕﺮی از ﺳﺨﻨﺎن ﺧﻮد ﺑﺎ ﺑﯿﺎن اﯾﻦ ﮐﻪ اﻣﺮوز ﺷﺮاﯾﻂ دﻧﯿﺎ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪای اﺳﺖ ﮐﻪ ھﺰاران ﺷﺒﮑﻪ ﻣﺎھﻮاره ای و ﭘﺎﯾﮕﺎه ھﺎی اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ وﺿﻌﯿﺖ ﮐﺸﻮرﻣﺎن را رﺻﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ، اداﻣﻪ داد: ھﻤﻪ ﺗﻼش دﺷﻤﻨﺎن ﺗﻀﻌﯿﻒ اﺳﻼم ﻧﺎب اﺳﺖ.

 

آﯾﺖ ﷲ طﺒﺮﺳﯽ ﻣﮫﻢ ﺗﺮﯾﻦ ھﺪف دﺷﻤﻨﺎن از ﮔﺴﺘﺮش ﻓﺮﻗﻪ ھﺎی اﻧﺤﺮاﻓﯽ، ﻋﺮﻓﺎن ھﺎی ﮐﺎذب و ﻧﺤﻠﻪ ھﺎی ﺧﻄﺮﻧﺎک را زدودن ھﻮﯾﺖ دﯾﻨﯽ ﻧﺴﻞ ﺟﻮان ﺟﺎﻣﻌﻪ داﻧﺴﺖ و ﺧﺎطﺮﻧﺸﺎن ﮐﺮد: روﺣﺎﻧﯿﺖ در ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ اﯾﻦ ﺗﻮطﺌﻪ ھﺎی دﺷﻤﻨﺎن رﺳﺎﻟﺖ ﺳﻨﮕﯿﻨﯽ ﺑﺮ ﻋﮫﺪه دارد و ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮای ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺷﺒﮫﺎت دﺷﻤﻦ اطﻼﻋﺎت ﻋﻠﻤﯽ ﺧﻮد را ﺗﻘﻮﯾﺖ ﮐﻨﺪ. 

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید طرحی نو اجرا شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، فرهنگ و ارشاد اسلامی را پرچمدار انقلاب اسلامی در جامعه دانست و تصریح کرد: تحقق رسالت های فرهنگی در کشور نیازمند سربازان پیشگام در حرکت های انقلابی است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران فرهنگ ناب انقلاب اسلامی را بعثت، غدیر و عاشورایی دیگر در کشور دانست و یادآور شد: حیات دینی ما منوط بر ماندگاری ارزش‌های اسلامی است.

 

امام جمعه ساری با تاکید بر این که برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید با ابزار نرم وارد شد، تصریح کرد: با ابزار خشونتی جامعه به سمت ارزش‌‌های دینی هدایت نمی‌شود./950/پ202/ب

ارسال نظرات