۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۰۷۳۷۷
آیت الله موسوی جزایری:

مردم نباید تحت تاثیر القائات دشمنان نظام قرار بگیرند‌

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، بیان صبر و مقاومت مردم در دفاع مقدس را برای تربیت نسل جدید مؤثر دانست و گفت: ما نباید راه را عوض کنیم و تحت ثاثیر القائات دشمن قرار بگیریم.
آيت الله موسوي جزايري ، نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در جمع خبرنگاران با تشکر از برگزار کنندگان همایش روز مقاومت و پایداری دزفول گفت: برگزاری چنین برنامه هایی یادآوری ایام الله است.

 

وی به بیان بزرگداشت ایام الله از سوی انبیا الهی پرداخت و گفت: همان طوری که در قرآن آمده، حضرت موسی موسی(ع) یک وظیفه اش ارشاد مردم و وظیفه دیگرش یادآوری ایام الله بود.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از صبر و مقاومت مردم دزفول بیان داشت: ایستادگی و صبوری مردم دزفول دردوران دفاع مقدس بی نظیر بود.

 

 وی صبوری مردم دزفول و شهرهای دیگر و رخدادهایی که در جبهه اتفاق می افتاد را از مصداق های ایام الله دانست و ابراز داشت: بیان این امدادهای غیبی و عنایات الهی که ایام الله هستند برای تربیت نسل جدید مؤثر است.

 

امام جمعه اهواز با تأکید بر این نکته ما نباید راه را عوض کنیم تصریح کرد: نباید تحت ثاثیر القائات دشمن قرار بگیریم./9463/پ203/ب

ارسال نظرات