۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۰۴۲۹۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خدمات جمعیت هلال احمر مصداق عزم ملی و مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران خدمات جمعیت هلال احمر را مصداق عزم ملی و مدیریت جهادی دانست و گفت: نگاهی به خدمات جمعیت هلال احمر در ایام و فصول مختلف نظیر تابستان، زمستان و به ویژه ایام نوروز و در جریان حوادث مختلف طبیعی بسیار نجات بخش و امید آفرین لست.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار مدیر عامل و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر استان با تشکر از تلاش های شبانه روزی پرسنل جمعیت هلال احمر گفت: در مقطعی جمعیت هلال احمر حتی یک وسیله نقلیه برای کمک رسانی نیز در اختیار نداشت اما تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان زمینه ساز رشد و ارتقاء این جمعیت شد.

 

وی افزود: جمعیت هلال احمر سازمان مردمی و خدمتگزار است که در حساس ترین شرایط خدمات حیاتی و نجات بخش خود را بدون هیچ چشم داشتی، صادقانه به آسیب دیدگان ارائه می دهد که این کار بسیار ارزشمند است و باید قدر آن را دانست چون خدمت به مردم خدمت به خدا است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خادمان صدیق و بی ریای مردم در جمعیت هلال احمر انسان های وارسته ای هستند که دلیل اساسی حضورشان در چنین سازمانی تنها مهرورزی، نوع دوستی و عشق به هم نوع است.

 

وی خدمات جمعیت هلال احمر را مصداق عزم ملی و مدیریت جهادی دانست و گفت: نگاهی به خدمات جمعیت هلال احمر در ایام و فصول مختلف نظیر تابستان، زمستان و به ویژه ایام نوروز و در جریان حوادث مختلف طبیعی بسیار نجات بخش و امید آفرین لست.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این‌که خدمت به هم‌نوع در اسلام بسیار مورد توجه و تأکید قرار گرفته است، گفت: اصول هفت گانه در سازمان هلال احمر برگرفته از اندیشه های ناب اسلامی است.

  

آیت الله طبرسی با بیان این که ارج گذاری به تلاش های شبانه روزی تلاش گران جمعیت هلال احمر یک ضرورت مهم است، خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه در مواقع بحرانی همه توان خود را برای کمک به همنوع خود به کار می گیرند.

  

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری رهبری با اشاره به این‌که کاری که برای رضای خدا صورت گیرد، خستگی ندارد و فرصت ها را از بین نمی برد، اظهار داشت: وظیفه امدادگران هلال احمر خدمت به بندگان خدا است و باید با نیت پاک و خالص انجام گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، کار فعالان جمعیت هلال احمر را یک عبادت اجتماعی توصیف کرد و گفت: خدمت جمعیت هلال احمر به آسیب دیدگان و محرومان جامعه کمتر از عبادت نیست.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری را یک تکلیف مهم دانست و از همه مسؤولان خواست در جهت عملیاتی کردن مطالبات رهبری بیشتر تلاش کنند.

 

آیت الله طبرسی حضور ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نعمتی بزرگ برای کشورمان دانست و تصریح کرد: اگر نقش ولایت فقیه نبود، کشورمان دچار مشکلات متعددی می شد.

  

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز در ادامه این دیدار با اشاره به این که در طرح امداد و نجات نوروزی امدادگران استان موفق شدند با انجام 558 عملیات امدادی به سه هزار و 500 مصدوم امدادرسانی کنند و خوشبختانه رتبه نخست را در انجام عملیات امدادی ایام نوروز در میان استان های کشور را به دست آورد.

 

ولی پور افزود: جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 55 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات را تدارک و تجهیز تا شرایط مطلوبی را برای میهمانان استان فراهم کنند./950/پ202/ب

ارسال نظرات