۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۰۳۷۶۳
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد؛

شناسایی 216 شهید و جانباز انقلاب اسلامی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از شناسایی 216 شهید و جانباز انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان انجام شد.
ججتت الاسلام جعفري ، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان،  ظهر امروز، در آیین تجلیل از اعضای ستاد دهه فجر خوزستان، در حسینیه حضرت بقیه الله اهواز، با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اظهار داشت: با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، 216  شهید و جانباز انقلاب اسلامی در خوزستان شناسایی شد.

وی ارائه آمار صحیح از شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی را از اهداف مهم این اقدام بیان کرد و افزود: استان خوزستان پس از تهران و خراسان، رتبه سوم شهدای انقلاب اسلامی نسبت به جمعیت را دارد.

مسؤول ستاد دهه فجر خوزستان در ادامه به حلول ماه رجب اشاره کرد و افزود: امیدوارم از فیوضات این ماه برای ورود به ماه های شعبان و رمضان بهره مند شویم.

وی ورود به فضای سایبری را از فعالیت های ستاد دهه فجر خوزستان عنوان کرد و ادامه داد: به سبب این‎که جوانان و نوجوانان ما از فضای مجازی استفاده زیادی می کنند؛ بنابراین باید در این فضا با آنان ارتباط داشته باشیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری «مسابقه و بلاگ نویسی انقلاب ما» به مناسبت دهه فجر خبر داد و بیان داشت: به بیش از 50 نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه جوایز ارزشمندی اهدا شد.

وی کیفی سازی را از اقدامات مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان برشمرد و تصریح کرد: امیدواریم این رویکرد در ادارات و ارگان های دیگر نیز نهادینه شود.

جعفری در پایان از زحمات عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان و عبدالعزیز فدعمی فرماندار پیشین اهواز در دهه فجر سال گذشته تقدیر کرد./945/پ203/غ

ارسال نظرات