۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۰۳۷۰۷
11 اردیبهشت؛

برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام محمدباقر (ع) و در آستانه روز معلم، پنجمین مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه علمیه خراسان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خراسان پنجمین مراسم تجلیل از برترین های حوزه علمیه خراسان با حضور آیت الله واعظ طبسی، مدیر حوزه علمیه خراسان و تولیت آستان قدس رضوی ساعت 10 صبح یازدهم اردیبهشت ماه امسال در تالار اماکن متبرکه حرم رضوی برگزار می شود.

حجت الاسلام صفرعلی فتح اللهی، دبیر ستاد برگزاری این مراسم با اشاره به حضور علما، اساتید، طلاب و نیز مسئولان استانی و کشوری در این برنامه، خاطر نشان کرد: در این مراسم، به نمایندگی، از تعدادی از برترین‌ها و ممتازین تجلیل می شود.

 

وی تشویق طلاب جهت ارتقاء امور علمی- پژوهشی و انعکاس فعالیت های علمی، پژوهشی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان شمالی، جنوبی و رضوی را از اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد.


حجت الاسلام فتح اللهی با بیان این که برترین‌های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی و نیز ممتازین آموزشی، تعریف خاص خود را دارد، به 24 نفر ممتاز به عنوان ارائه دهنده تقریرات تفسیر، فقه و اصول مقطع خارج اشاره کرد و افزود: در مجموع از 21 نفر برتر، 28 نفر برگزیده آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان و جشنواره علامه حلی، 872 طلبه برادر و 323 طلبه خواهر به عنوان ممتازین آموزشی سال 92 این حوزه در این مراسم تقدیر می شود.


گفتنی است؛ این برنامه، هر ساله به همت ستاد برگزاری مراسم تجلیل از برترین های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود./9312/د103/ب

ارسال نظرات