۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۰۰۲۶۶

مسابقات قرآن کریم حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب خوزستانی در هفته های آینده خبرداد.
قرآن کريم

حجت الاسلام حسن آل عامر، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان، در گفت‎وگو خبرگزاری رسا در اهواز ، به برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب خوزستانی اشاره کرد و افزود: این مسابقات در رشته های حفظ، ترتیل، مفاهیم و صوت و لحن برگزار خواهد شد.


وی با بیان این که تاکنون بیش از 150 طلبه در این مسابقات نام نویسی کرده اند، گفت: خوشبختانه استقبال از سوی طلاب حوزه های علمیه استان برای شرکت در این مسابقات مطلوب بوده است.


حجت الاسلام آل عامر در ادامه با اشاره به این که مسابقات رشته حفظ قرآن کریم برگزار شد، اظهار داشت: رشته حفظ در مقاطع یک، سه، پنج، ده، بیست جز و حفظ کل قرآن کریم با حضور 30 شرکت کننده برگزار شد.


معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان با بیان این که شرکت کنندگان باید پس از گذراندن بخش شفاهی مسابقات در بخش کتبی شرکت کنند، ابراز داشت: نفرات برتر این مسابقات به مرحله بعدی کشوری راه پیدا می کنند.


حجت الاسلام آل عامر هدف از برگزاری این مسابقات را گسترش فرهنگ قرآنی میان طلاب دانست و خاطرنشان کرد: طلاب باید فعالیت های قرآنی را در اولویت کاری و آموزشی خود قرار دهند.


معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و افزود: مراسم عزاداری ویژه ایام فاطمیه در حوزه علمیه استان ویژه طلاب برگزار خواهد شد.


وی همچنین با اشاره به اعزام طلاب به سرزمین نور در قالب کاروان راهیان نور اظهار داشت: همکاری و رایزنی هایی با بسیج طلاب و روحانیان شده که طلاب به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.


معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان با بیان این که برنامه های ویژه ای برای طلاب در زمینه تحویل سال در نظر گرفته شده است، گفت: این برنامه ها پس از بررسی به مدارس علمیه شهرستان های استان ابلاغ خواهند شد./9458/ت302/ب

ارسال نظرات