۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۹۹۰۳۱
آیت الله طبرسی:

استعمار منعفت خود را در تضعیف مبانی فکری کشورها می‌داند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که استعمارگران با تکیه بر عوامل فکری، سیاسی و اقتصادی به دنبال نفوذ در کشورها و رسیدن به منافع خود هستند، خاطرنشان کرد: نخستین راه نفوذ استعمار به کشورها تغییر مبانی فکری آن کشور است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، بعد از ظهر امروز در جلسه رسیدگی به وضعیت نمایشگاهی استان در استانداری با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، این سیاست ها را برای کشور بسیار راهگشا دانست و گفت: تحقق عملی این سیاست های ابلاغی کشور را در برابر هر گونه تحریم و تهدید اقتصادی واکسینه می کند.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران هیچ گاه در برابر تحریم های دشمنان از مواضع به حق خود عقب نشینی نکردند، خاطرنشان کرد: ایستادگی و مقاومت شاخصه اصلی ملت ایران در دنیا است که کشورمان را در مقایسه با دیگر کشورها متمایز کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی ملت ایران در برابر 35 سال توطئه و تحریم غربی ها علیه ایران اسلامی است، گفت: مردم کشورمان ثابت کردند که تهدید و تحریم نمی تواند مانع از تحقق اهداف بلند آنها در مسیر تعالی و پیشرفت شود.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که مردم کشورمان در سال های نخست انقلاب از منافع ملی خود در برابر جنگ افروزی و توطئه های دشمنان دفاع کردند، افزود: امروز نیز با تداوم همان راه باید با حفظ آرمان های انقلاب، در برابر توطئه های اقتصادی  ایستادگی کنیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که اقتصاد مقاومتی، اتخاذ تدابیر لازم در برابر تشدید تحریم ها و توطئه ها است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره با تدابیر عالمانه و حکیمانه خود مسیر تعالی و شکوفایی را برای کشور مشخص می کنند.

 

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی مسیر شکوفایی را مشخص کردند، گفت: در حال حاضر این وظیفه مدیران و مسؤولان کشور است که بستر اجرایی شدن این سیاست ها را با وحدت و برنامه ریزی مناسب فراهم کنند.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که باید با برنامه صحیح و اصولی و با استقبال از سرمایه گذاران زمینه گسترش اشتغال در استان را فراهم آوریم، بیان داشت: استاندار مازندران به درستی نسبت به مسایل استان توجیه است و مدیریت اقتصادی استان را می داند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که استعمارگران با تکیه بر عوامل فکری، سیاسی و اقتصادی به دنبال نفوذ در کشورها و رسیدن به منافع خود هستند، خاطرنشان کرد: نخستین راه نفوذ استعمار به کشورها تغییر مبانی فکری آن کشور است.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی طاغوت و استعمار سیاسی را برای همیشه از خاک ایران برچید، تصریح کرد: اما امروز رسالت بزرگ همه زدودن استعمار فرهنگی و اقتصادی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که فرهنگ غرب برای جامعه دینی ما خطرآفرین است و نباید در جامعه ما گسترش یابد، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا مبانی دینی را در بخش های مختلف جامعه تقویت کنیم تا شاهد جامعه ای آرمانی با تکیه بر اصول اصیل دینی باشیم.

 

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان با تشدید تحریم ها تلاش کردند تا ملت ایران را تسلیم خواسته های نامشروع خود کنند، گفت: اما ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی ایران ثابت کردند که هیچ قدرتی توان مقابله با اراده این ملت را ندارد.

 

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت در عرضه اقتصادی نیست بلکه بستری را برای شکوفایی اقتصادی فراهم می کند، ادامه داد: رسالت مسؤولان به ویژه سران سه قوه در عملیاتی کردن این سیاست ها بسیار سنگین است و نباید تنها در حد شعار باقی بماند بلکه باید در عمل دیده شود.

 

آیت الله طبرسی بر ضرورت پرهیز از شعارگرایی در کشور تأکید کرد و گفت: مشکل اشتغال و اقتصاد باید با تدبیر و برنامه ریزی در عمل ثابت شود./950/پ202/س

ارسال نظرات