۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۹۸۹۸۶
نماینده مجلس:

حضور فتنه‌گران در مناصب دولتی برای نظام اسلامی زیان بار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور فتنه گران در مناصب دولتی برای انقلاب، رهبری و اسلام زیان بار است، گفت: ملت ایران و نمایندگان مجلس به شدت مخالف حضور فتنه گران، مفسدان اقتصادی و اخلاقی در مناصب دولتی هستند و اگر در این زمینه کوتاهی شود به شدت با عاملان برخورد خواهد شد.
فتنه سبز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی،پیش از ظهر امروز در جمع مردم خوسف با بیان این که بازگشت افرادی که در سابقه مدیریتی خود دارای فساد اخلاقی، فساد سیاسی وفساد اقتصادی هستند به مناصب دولتی موجب بدبینی مردم به نظام می شود، گفت: اگر مسؤولی به انتصاب چنین افرادی کمک کند از چشم مردم خواهد افتاد و توسط مردم و نمایندگان مجلس مورد پرسش قرار خواهد گرفت.

 وی با بیان این که با هرگونه انتصاب افراد وابسته به عامل فتنه در خراسان جنوبی برخورد خواهد کرد، گفت: با انتصاب این افراد در استان به شدت برخورد خواهد شد و اگر لازم باشد بعضی مطالب را به صورت شفاف به همراه مستندات برای مردم بیان خواهم کرد.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که نمایندگان مجلس و مسؤولان استانی خدمتگزار مردم هستند، گفت: استاندار خراسان جنوبی باید منافع مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد و از هرگونه جناح گرایی در استان دوری کند.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: بی توجهی به مدرم به توجهی به انقلاب و خون شهدای ریخته شده در راه اسلام و انقلاب است.

وی افزود: خواص نباید نسبت به آرمان های انقلاب بی تفاوت باشند و باید در مقابل اقداماتی که مخالف منافع مردم و مصلحت نظام است موضع گیری کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رمز موفقیت ملت ایران در 35سال گذشته پافشاری بر اصول اسلام و انقلاب بوده است، گفت: تجربه نشان داده است که هرجایی که ملت ایران بر اصول و آرمان های انقلاب پافشاری کرده به موفقیت رسیده است.

حجت الاسلام عبادی همچنین با اشاره به محرومیت قشر کارگر در سطح کشور و به خصوص خراسان جنوبی، گفت: دولت باید رسیدگی به کارگران و مردم مستضعف را در اولویت کاری خود قرار داده و پس از آن به فکر سایر اقشار متوسط جامعه باشد. /968/پ202/س

ارسال نظرات