۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۹۷۴۶۳
امام جمعه بابل:

انقلاب اسلامی روح آزادی و مقاومت را در ملت‎ها احیا کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با بیان این که نعمت دیگر انقلاب ما الهام بخشی برای جهانیان است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی چشمان ملت ها را به سمت خود خیره کرد و آنها سعی می کنند تا نگاهشان را به انقلاب ما معطوف کنند.
حجت الاسلام حسن روحاني، امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد گلشن این شهر با گرامیداشت ایام الله پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: 22 بهمن در حقیقت جشن شکرگزاری نعمت بزرگ انقلاب است.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیاء بابل، ولایت را بزرگ ترین نعمت انقلاب دانست و تصریح کرد: خداوند متعال برای ملت ما رهبر و هدایت گر قرار داد تا در سایه هدایت های ایشان به آنچه خیر برای ما است هدایت کند.

 

وی ادامه داد:  انقلاب اسلامی ایران برکاتی زیاد برای ملت ما به ارمغان اورد که نخستین آن نعمت عزت در مقابل ذلت است و ثمره این نعمت است که با سربلندی در مقابل قدرت های زورگوی جهانی ایستاده ایم.

 

حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب ذلیل و ناتوان بودیم زیرا استکبار و عمال آن در روح و کالبد ما دمیدند که شما ملتی وحشی هستید و توان ندارید.

 

وی برکت انقلاب را ایستادن و اتکا به نیروهای داخلی بیان کرد و ادامه داد: ملت ما به برکت انقلاب عرصه های علمی را درنوردید و دشمنان ما به عجز و درماندگی افتادند.

 

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که نعمت دیگر انقلاب ما الهام بخشی برای جهانیان است، تصریح کرد:  انقلاب اسلامی چشمان ملت ها را به سمت خود خیره کرد و آنها سعی می کنند تا نگاهشان را  به انقلاب ما معطوف کنند.

 

وی الهام بخشی انقلاب را برای ملت های ستمدیده مورد توجه قرارداد و افزود: نفس گرم انقلاب است که در کالبد سرد کشورهای منطقه دمید و زمینه به حرکت در آوردن آنها را فراهم کرد.

 

حجت الاسلام روحانی از جمله آفت های انقلاب را دور شدن از آرمان های انقلاب بیان کرد و گفت: ما روبه رو با آفت هایی روبه رو هستیم و مهم ترین این آفت‏ها دنیا طلبی و غرق شدن در لذت ها و اشرافی گری و اسراف است.

 

این استاد حوزه علمیه با تأکید بر پرهیز از رواج این آفت ها در جامعه اسلامی گفت: خدای ناکرده این امور در جامعه ما اگر بدمد می تواند ضربات سنگینی را بر پیکره نظام اسلامی بزند.

 

امام جمعه بابل حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مشتی محکم بر دهان استکبار دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان ارزیابی دقیق از صحنه های راهپیمایی 22 بهمن دارند و به همین دلیل همه باید با حضوری پرشور در نخستین ساعات حمایت خود را از این نظام اسلامی به نمایش بگذارند.

 

وی تصریح کرد: مردم با همه وجود در راه انقلاب تلاش کردند و در 22 بهمن اعلام می کنند که اگر سنگ و آتش بر سر ملت ما بریزند مردم ما دست از این انقلاب نخواهند کشید.

 

مسؤول حوزه علمیه خاتم الانبیای بابل با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند و با یادمان شهدا باید فرهنگ دفاع از انقلاب برای نسل های آینده تبیین شود./950/پ20/س

ارسال نظرات