۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۱۹۷۳۶۷

نشست بصیرتی در حوزه علمیه امام حسن مجتبی بابل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ایام الله دهه فجر نشست بصیرت سیاسی در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
بصيرت

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، به مناسبت دهه مبارک فجر دومین نشست بصیرت سیاسی امروز در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) بابل برگزار شد.

 

حجت الاسلام یونس حبیبی، مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل با تبریک ایام دهه فجر گفت: هر آنچه باطل و پوچ باشد یک روز از بین رفتنی خواهد بود و مصداق آیه نورانی جاء الحق و زهق الباطل را در دهه فجر به چشم دیدیم که رژیم ظالم و باطل شاه ملعون از بین رفت.

 

وی ادامه داد: رژیمی ستمشاهی پهلوی دست نشانده غرب و آمریکا بود تا به وسیله این رژیم ظالم بتوانند به مقاصد پلید خودشان برسند.

 

مدیر حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) بابل از رژیم پهلوی به عنوان نظامی ضد دین عنوان و تصریح کرد: پهلوی وقتی روی کار بود نه تنها دین بلکه انسانیت مردم ایران برای آنها ارزشی نداشت، این ملت با حضور رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) انسانیت را در این مملکت برپا کرد و دین را به ارزش واقعی خودش برگرداند.

 

وی با اشاره به شعار معروف استقلال آزادی جمهوری اسلامی آن را شعار حقیقی نظام اسلامی بیان کرد و افزود: شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی رهایی از قید شیطان و دنیای شیطانی و آزادی حقیقی برای اجرای دستورات الهی است و نه شرقی و نه غربی به معنای نفی سلطه نظام های غیرخدایی و استقرار نظامی مبتنی بر ارزش های اسلامی است.

 

حجت الاسلام حبیبی در ادامه با تاکید بر حضور پرشور ملت ایران در طلیعه سی و ششمین سالرزو انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است.

 

وی کمترین قدردانی از نعمت انقلاب و آزادی به دست آمده را حضور پرشور و به نمایش درآمدن وحدت بیان کرد و گفت: 22 بهمن جشن نوید آزادی و طلیعه نور امید برای مستضعفان عالم است.

 

این استاد حوزه علمیه بصیرت را برای تداوم همراهی و پا برجایی انقلاب مورد تاکید قرار داد و گفت: آنچه که موجب تداوم انقلاب و رمز ماندگاری می شود بصیرت توأم با وحدت آحاد ملت در تحت زعامت و رهبری ولایت فقیه است./950/پ202/ب

ارسال نظرات