۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۹۷۳۵۳
آیت‌الله علوی گرگانی:

نباید به گونه ای رفتار کنیم که بیگانگان اجازه توهین به ما را پیدا کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: امروز وظیفه داریم که انقلاب اسلامی را حفظ کرده و به نسل‌های بعدی انقلاب بسپاریم.
آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دیدار جمعی از نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی، گفت: انسان در زمانی که می‌خواهد در مسیر درست گام بردارد باید سختی‌های آن راه را به جان بخرد.

وی با بیان این که جانفشانی جوانان در دوران دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: این جوانان چون پیام الهی را گرفته بودند از جان که بهترین چیز نزد انسان است گذشتند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با اشاره به این‌که محبت به دین بالاتر از محبت به خانواده است، اظهار داشت: از این رو جوانان ما از جانشان گذشتند تا به وظایف دینی خود عمل کنند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت درس گیری از تاریخ گذشتگان تأکید کرد و گفت: کسانی که از دین خود بگذرند همه چیز خود را از دست می‌دهند و عاقبت به خیر نمی‌شوند.

وی قیام امام حسین(ع) را الگوی انقلاب اسلامی دانست و ابراز کرد: مردم ما با شعار «نهضت ما حسینی است رهبر ما خمینی است» جان خود را نثار کردند تا دین اسلام احیا شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: امروز پس از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی ایران اسلامی به خاطر ایمان و جانفشانی جوانان پرقدرت تر گذشته شده است.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این‌که نباید جوانان به گونه‌ای رفتار کنند که بیگانگان اجازه توهین به عزت ما را پیدا کنند، اظهار داشت: باید انقلاب را حفظ کرده و آنرا به صاحب اصلیش برگردانیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی، گفت: امروز وظیفه داریم که انقلاب اسلامی را حفظ کرده و به نسل‌های بعدی انقلاب بسپاریم./927/پ202/ج

ارسال نظرات