۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۱۹۶۳۸۸
در آمل؛

دوره آموزشی مشاوره اساتید حوزه های علمیه مازندران برگزار می شود

خبرگزاری ـ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه مازندران از برگزاری دوره آموزشی مشاوره اساتید حوزه های علمیه استان در آمل خبر داد.
حجت الاسلام خوباني، معاون تهذيب حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام مهدی خوبانی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که دوره آموزشی مشاوره اساتید حوزه های علمیه مازندران برگزار می شود، گفت: این دوره ها در حوزه علمیه و مرکز تخصصی امام حسن عسکری(ع) شهرستان آمل برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که این دوره ها در مدت ده جلسه صورت می گیرد، بیان داشت: زمان برگزاری دوره از 17 و 18 بهمن آغاز می شود که شرکت کنندگان در آمل حضور پیدا می کنند.

 

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که پس از برگزاری آزمون حدود 50 نفر از واجدین برای شرکت در دوره آموزشی پذیرفته شدند، ادامه داد: بعد از پایان دوره نیز از افراد آزمونی گرفته شده که پس از قبولی وارد حوزه های علمیه می شوند و برای امر مشاوره طلاب فعالیت می کنند.

 

حجت الاسلام خوبانی، اضافه کرد: مهم ترین هدف برگزاری دوره آموزشی مشاوره در راستای پرورش و تربیت مشاورینی ارزنده برای فعالیت در حوزه های علمیه استان مازندران است.

 

وی با اشاره به محتوای آموزشی برگزاری این دوره ها، گفت: دوره آموزشی مشاوره در محورهای اصول و فنون مشاوره، بهداشت روانی، روان شناسی عمومی، روان شناسی شخصیت، بهداشت روانی، مدیریت تحصیلی، خانواده و ازدواج برگزار می شود./950/د101/ب

ارسال نظرات