۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۹۵۶۴۲
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

ایران اسلامی پرچمدار حکومت علوی است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با بیان این که تا به امروز حکومت اسلامی به دست امام خمینی(ره) در این سرزمین برگزار شده است، خاطرنشان کرد: امروز ما پرچمدار حکومت علوی و آل رسول الله هستیم.
حجت الاسلام اختري،‌ دبير كل مجمع جهاني اهل بيت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، عصر امروز در مراسم افتتاح بقعه ناصرکبیر اطروش که در آمل برگزار شد با بیان این که امروز در مرقد یکی از فرزندان حضرت زهرا(س) قرار داریم، گفت: حضرت حسن بن علی و امام زادگان دیگری که در این منطقه هستند از فرزندان حضرت زهرا(س) بوده که ما امروز از کوثر آن حضرت برخوردار بوده و به نور هدایت آن ها هدایت می شویم.


وی با اشاره به این که همه بزرگواران برای نشر دین مبین اسلام به این منطقه آمدند، بیان داشت: از زمان حضرت موسی بن جعفر(ع) و بعد از آن در زمان امام رضا(ع) که در مشهد با آن حضرت بیعت شد عزیزان بسیاری برای دیدن این امام همام به کشور آمدند و وقتی راه را بسته دیدند متفرق شدند.


حجت الاسلام والمسلمین اختری، ادامه داد: سلسله مهاجرت آل علی(ع) ادامه پیدا کرده تا اولین حکومت در دیالمه و طبرستان ایجاد شد.


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با بیان این که تا به امروز حکومت اسلامی به دست امام خمینی(ره) در این سرزمین برگزار شده است، خاطرنشان کرد: امروز ما پرچمدار حکومت علوی و آل رسول الله هستیم.


وی با بیان این که رهبری و مبارزه با استکبار ظالمان و ستم کاران بر دست امام خامنه ای قرار دارد، گفت: امید داریم این حرکت با حمایت پیروان اهل بیت سراسر دنیا تداوم پیدا کند.


حجت الاسلام والمسلمین اختری با اشاره به این که انشاالله روزی شاهد باشیم پیروان اهل بیت همان طوری که در عراق و لبنان عزت و عظمت تشیع را به نمایش گذاشتند در یمن نیز موفق شده و حکومت اسلامی را برقرار کنند.


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت، اضافه کرد: با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب و دعای خانواده های معظم شهدا موفق شدیم تا وظیفه خود را انجام دهیم./950/پ203/ب

ارسال نظرات