۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۹۴۸۹۰
با عنوان مسجد طراز انقلاب اعلام شد:

نخستین فراخوان ایده‌ها، الگوها، آثار و محصولات مسجدی

خبرگزاری رسا ـ نخستین فراخوان ایده ها، الگوها، آثار و محصولات مسجدی با عنوان «مسجد طراز انقلاب اسلامی» در سطح ملی اعلام شد.
مسجد

مصطفی علیپور، مسؤول فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) مشهد و رابط اجرای طرح مسجد طراز انقلاب اسلامی در خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: این فراخوان به منظور تشکیل بانک اطلاعاتی از فعالان فرهنگی مساجد و سهولت تبادل الگوها و تجارب موفق میان آن ها اعلام شده است.

 
وی افزود: مسجد به عنوان پایگاه نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع)، مرکز تعمیق اخوت ایمانی و رشد فضایل اخلاقی، مأمن نوجوانان و جوانان، میعادگاه منتظران انقلابی، کانون حیات طیبه خانواده، بستر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، محور خدمات فرهنگی اجتماعی محله، خاستگاه وپشتیبان بیداری اسلامی، پیشتاز در تقویت روحیه خودباوری ملی وجلوه گاه اراده مردم در عمران خانه خدا را از موضوعات فراخوان مسجد طراز انقلاب است.
 
علیپور با بیان این که ریز موضوعات فراخوان از طریق پایگاه اینترنتی امور مساجد کشور به نشانی  www.masjed.ir قابل دسترسی است، اظهار کرد: مقالات و پایان نامه های علمی کاربردی، ایده های فرهنگی تبلیغی مرتبط و قابل اجرا در شهر و روستا، الگوهای موفق قابل تعمیم با امکانات متوسط و آثار فرهنگی، ادبی و هنری قالب هایی است که علاقمندان می توانند آثار خود را ارائه دهند.
 
مسؤول فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) مشهد آخرین مهلت ارسال آثار به این فراخوان را پایان بهمن ماه اعلام و خاطرنشان کرد: در هر قالب از 17 نفر برگزیده تقدیر خواهد شد.
 
وی یادآور شد: علاقمندان می توانند آثار تولیدی خود را از طریق پایگاه اینترنتی امور مساجد، پست الکترونیک iran@masjed.ir یا نشانی مشهد، خیابان ابن سینا، حدفاصل قائم و پاستور، ساختمان210، طبقه سوم ارسال و جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09362355679 تماس بگیرند./930/ت302/س
ارسال نظرات