۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۹۴۸۶۲

همایش ملی سبک زندگی از منظر امام صادق در اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: هدف از برگزاری همایش ملی "سبک زندگی از منظر حضرت امام جعفر صادق(ع)" تهیه و تدوین دایره المعارف سبک زندگی ائمه اطهار (ع) است.
سبک زندگي

رضا اسماعیلی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان از برگزاری همایش ملی سبک زندگی از منظر امام جعفرصادق(ع) خبر داد و گفت: این همایش که سه شنبه "24 دی" در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و با سخنرانی حجت الاسلام میرلوحی، مدیر کل روابط بین الملل دانشگاه امام صادق (ع) و همچنین امام جمعه موقت اصفهان برگزار می شود، مقدمه ای برای تهیه و تدوین دایره المعارف سبک زندگی ائمه اطهار (ع) در اصفهان است.

وی در بیان اهداف برگزاری این همایش گفت: تبیین سبک زندگی از منظر امام جعفرصادق(ع)، ارائه عملی نمونه سبک زندگی و تحقق عینی و عملی و معرفی الگوهایی برای بهتر زیستن از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.


اسماعیلی خاطرنشان کرد: دانشگاه اسلامی از منظر امام جعفرصادق(ع)، اخلاق حرفه ای، مدیریت، سیاست، اقتصاد، فرهنگ، تعلیم وتربیت، نقد و مناظره در مکتب امام جعفرصادق(ع) و کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی از محورهای اصلی این همایش است.


اسماعیلی تصریح کرد: این همایش با همکاری معاونت فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار می شود.

 

 

وی با بیان اینکه بیش از 80 مقاله به این همایش ارسال شده است، گفت: 31 مقاله از این تعداد مقالات در قالب دو جلد کتاب 146 صفحه ای و 566 صفحه همزمان با برگزاری همایش بین حاضران در همایش توزیع می شود.

اسماعیلی تصریح کرد: 10 مقاله از 80 مقاله ارسالی به این همایش به صورت سخنرانی در همایش ارائه می شود.

 

وی تصریح کرد: این همایش از سلسله همایش هایی است که در دانشگاه آزاد به عنوان سبک زندگی ائمه اطهار(ع) و شخصیت های انقلابی برگزار می شود و هدف ما در کارگروه تخصصی تهیه و تدوین دایره المعارف سبک زندگی ائمه اطهار(ع) است تا به عنوان یک محصول فرهنگی به جامعه اسلامی ارائه دهیم./939/ت302/ب

ارسال نظرات