۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۹۴۶۴۱

کارگاه تخصصی آشنایی با فرق و مذاهب در شادگان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شادگان از برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه فرق و مذاهب با حضور جمعی از طلاب شادگانی خبرداد.
فرق و مذاهب

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی نسب، رییس تبلیغات اسلامی شادگان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه فرق و مذاهب این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره با حضور جمعی از طلاب و جوانان شهرستان شادگان برگزار شد.

حجت الاسلام رضایی نسب با بیان این که هدف از برگزاری این دوره تعمیق باورهای دینی و مذهبی نسل جوان بود، خاطرنشان کرد: در برهه کنونی دشمن با نشانه گرفتن ارزش های بنیادین جوانان یعنی همان باورهای دینی، خواهان ضربه زدن به آن ها است.

وی با تأکید بر برگزاری دوره های شناخت فرقه های انحرافی ابراز داشت: افزایش سطح آگاهی نوجوانان و جوانان و توانمند سازی آن ها برای پاسخگویی به پرسش های اعتقادی و مقابله با ترویج فعالیت‌های نحله‌های انحرافی سبب مصون ماندن این نسل از توطئه های دشمن می شود.

 رییس تبلیغات اسلامی شادگان همچنین خاطرنشان کرد: در این دوره موضوعاتی همچون آشنایی با مذاهب اسلامی، شناخت مبانی تفکر دینی، شیوه تعامل با پیروان مذاهب و تاریخچه پیدایش آنها مورد بررسی و تحلیل قرار داده شد.

حجت الاسلام رضایی نسب در پایان اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی سه روزه، جمعی از طلاب، نوجوانان و جوانان حضور داشتند./9458/پ203/غ

ارسال نظرات