۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۹۴۶۲۸
معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان:

هفته وحدت فرصت مناسبی برای ناکامی دشمنان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان هفته وحدت را فرصت مناسبی برای ناکامی دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه بیان کرد.
هفته وحدت، اتحاد، وحدت

حجت الاسلام فضل الله نجفی، معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام گذاری 12 تا 17 ربیع‌الاول به‌عنوان هفته وحدت، بیان داشت: این هفته فرصتی است که  تمام مسائل عمده اختلافی را بیندیشیم و راه‌های وحدت و اتفاق را جستجو کنیم.

وی با اشاره به مسؤولیت سنگین علما، مسؤولان و روحانیان در زمینه وحدت، خاطرنشان کرد: مسؤولان با رعایت عدالت و انصاف و علما با تبیین درست مسائل دینی می‌توانند وحدت را میان مسلمانان به وجود آورند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان در ادامه اظهار داشت: جامعه اسلامی نمونه بارز و کاملی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی مسلمانان در جهان است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به این که دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه در صدد ضربه زدن به اسلام و ارزش های اسلامی هستند، بیان داشت: بیداری اسلامی مسلمانان، تمام فتنه های دشمنان را خنثی می کند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به نام گذاری فاصله بین12 تا 17 ربیع الاول به نام هفته وحدت، بیان داشت: این نام‌گذاری اقدام مناسبی برای تقویت وحدت بین مسلمانان و ناکام گذاشتن دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه است.

حجت الاسلام نجفی در پایان با اشاره به میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص)در هفته وحدت بر همکاری نهادهای فرهنگی، هیأت های مذهبی، کانون های فرهنگی هنری و مردم برای برگزاری هرچه با شکوه تر هفته وحدت تأکید کرد./9451/ت303/س

 

 

 

ارسال نظرات