۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۹۴۶۲۳
همزمان با میلاد خاتم الانبیا؛

مراسم عمامه گذاری طلاب خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان از عمامه گذاری طلاب این استان همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) خبرداد.
عمامه گذاري طلاب

 

حجت الاسلام حسن آل عامر، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز ، با اشاره به فرخنده میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغاز هفته وحدت ابراز داشت: به همین مناسبت طلاب حوزه های علمیه استان به لباس مقدس روحانیت ملبس خواهد شد.

وی با بیان این که بیش از 50 طلبه لباس روحانیت را بر تن خواهند کرد، اظهار داشت: این تعداد با شرکت در آزمون های تلبس و دوره های مربوط به آن مجوز ملبس شدن را دریافت کردند.

حجت الاسلام آل عامر با تأکید بر این که بیشترین تعداد متقاضی به شهرستان اهواز اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: طلاب حوزه های علمیه آل طیب، ولی عصر(عج)، امام خمینی(ره) و باب الحوائج اهواز در هفته وحدت ملبس خواهند شد.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان همچنین با بیان نکاتی درباره مراسم معمم شدن طلاب در هفته وحدت تصریح کرد: پیش بینی می شود که معمم شدن طلاب حوزه علمیه اهواز در مراسمی محوری و با حضور علما و فضلا برگزار شود.

حجت الاسلام آل عامر با اشاره به طلاب حوزه های علمیه هفتکل، هویزه و آبادان بیان داشت: همچنین طلاب این مدارس علمیه همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) معمم می شوند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان در پایان افزود: دوره های آموزش نکات پیرامون تلبس با حضور اساتید در زمینه اخلاق برگزار شد./9458/د101/ن

ارسال نظرات